/**/

Chiptuning » Audi tuning » Audi A4 tuning » 2.0 TDI (103 kW / 140 LE) referencia

Audi A4 chiptuning 2.0 TDI 140 LE 2005 Prémium Pro csiptuning


Audi A4 remap a 160000 kilométert futott 17 éves 140 lóerős 2.0 TDI-n, amely Tolna mellől jött motoroptimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. CVT váltós esetekben a chippelés hatása kevésbé érezhető, mint manuális vagy DSG váltó esetén, a folyamatosan változó áttétel miatt.


audi a4 tuning 2-0-tdi 140

Audi A4 alapadatok

Gyártmány: Audi
Típus: A4
Kivitel: B7 – 2004 – 2008
Motor: 2.0 TDI (103 kW / 140 LE)
Katalógus teljesítmény: 140 LE
Katalógus nyomaték: 320 Nm
Váltó: CVT
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC16U31
Motorkód: RLB
Alvázszám: WAUZZZ8E16
Év: 2005
Üzemanyag: Dízel
Kialakítás: Turbódízel
Innét jött: Tolna

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Audid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Audi tuning kell? Kezdj itt:
Audi beállításaink kezdőlapja

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen az Audin

Az általunk preferált durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 165 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos reklámoz magasabb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.


Audi A4 tuning Rigotech módra

Ez valóban a CVT váltós fokozatmentes automata multitronic sebességváltó, ami folyamatosan változtat áttételt. Emiatt sajnos nem mérhető.
A tulajdonos chip tuning okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és előzési képességén. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás elérése, a nyomaték meggyőző javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.

Audi A4 tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/audi-a4/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. 17 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Az A4 140 LE-s motorja számottevő betervezett mechanikai tartalékkal bír, tehát a tuning várható haszna számottevő. A motor szuper eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0 TDI (103 kW / 140 LE) motor kellemesen húzható.


A 2.0 TDI motoroptimalizálás alkalmával tájékozódni kell milyen csippeshez mész, mivel a beállítások megtérülése, költsége igen változatos!

Szeretett autód 140 lóerős motorjának és hajtásának megbízhatósága ellenére is gyorsan leamortizálható egy rosszul megírt akciós chip tuninggal vagy akármilyen Audi tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech stage1 beállítás eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro motoroptimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha három verzió alatt lesz kiforrott az Audi egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Stage1 beállításunk eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.

Köszönjük Gábor bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott.

Turbódízel autóknál nem szükséges sport betétszűrőt használni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

Műhelyünkben a megbecsült kocsid maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, egyedülálló garanciáink biztosítják. Sok hasonló Audit javítottunk, motoroptimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről több alkalommal megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Audi #A4 #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI egyéb mérések

  • Volkswagen Passat chiptuning 2.0 TDI 110 lóerő 2009 Prémium Pro hangolás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!


    A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

    X