/**/

Chiptuning » Audi tuning » Audi A4 tuning » 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE) referencia

Audi A4 chiptuning 2.0 TDI 143 Ps 2008 Prémium Pro csiptuning


Audi A4 csippelés a 296428 km-t futott 14 éves 143 lovas 2.0 TDI gépen, amely Balatonlelle közeléből jött hozzánk remap miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a felhúzás haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.


audi a4 tuning 2-0-tdi 143

Audi A4 adatai

Gyártmány: Audi
Típus: A4
Kivitel: B8 – 2008 – 2011
Motor: 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE)
Teljesítmény: 143 LE
Katalógus nyomaték: 320 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 296428 km
ECU: Bosch EDC17C64, Bosch EDC17CP14, Bosch EDC17CP20
Motorkód: CAGA
Alvázszám:
Évjárat: 2008
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan jött: Balatonlelle

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Audid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Audi tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
Audi tuning

Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos növekmény ezen az Audin

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 175 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely reklámoz hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő alkatrész szintű károkért csak Te fogsz fizetni.


Audi A4 tuning Rigotech technikával

Péter optimalizálás okán jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk autója robbanékonyságán és pedálreakcióján. Kérése egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a dinamika drasztikus javulása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredetivel azonos üzembiztonságot.

Audi A4 chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/audi-a4/

Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Az A4 143 lovas erőforrása bőséges betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően a chip tuning várható hozadéka számottevő. A motor tökéletes eredménnyel chippelhető, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE) motor kellemesen húzható.


A 2.0 TDI optimalizálás alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez mész, mert a szolgáltatások minősége, eredménye, ára változatos!

Szeretett autód 143 LE erőforrásának valamint hajtásláncának tartalékai ellenére is azonnal túlhúzható egy igénytelenül kivitelezett tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett csiptuninggal vagy akármilyen Audi tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech remap eredménye, menete

Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj kérésének megfelelő Prémium Pro motoroptimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás néha elsőre megvan az Audi egyediségének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A remapunk eredménye ezen a 2.0 TDI motoron: agresszívebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Turbódízel motoroknál nem kell sport betétszűrőt beszerezni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

A Rigotech-nél a szeretett autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok hasonló Audit teszteltünk, diagoztunk, csiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk gyakran bemutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Audi #A4 #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI egyéb mérések

  • Volkswagen Passat chiptuning 2.0 TDI 110 lóerő 2009 Prémium Pro hangolás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!