/**/

Chiptuning » Audi tuning » Audi A4 tuning » 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE) referencia

Audi A4 2.0 TDI 143 lóerő 2009 Prémium Pro csippelés


Audi A4 chiptuning a 280000 kilométert futott 12 éves 143 lóerős 2.0 TDI gépen, amely tulajdonosa Sükösd közeléből ugrott át Stage1 beállítás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a remap hatása könnyen mérhető. Alap, hogy a tuning előtt és után dyno teszteket is csináltunk, így a vezethetőség és fogyasztás javulásán felül bemutatható, kiértékelhető a rögzített mérési eredmény. Kezdéskor a specifikációhoz viszonyítva erőben 10% (-14 Ps) elmaradást, nyomatékban 4% (-12Nm) elmaradást regisztráltunk a mai 12 évet megért Audin. Szóval, az autó a 143 LE 320 NM gyári specifikációhoz képest 129 lovat és 308 Nm-t hozott a chiptuningunk előtt.


audi-a4-tuning-2-0-tdi-143

Audi A4 alapadatok

Gyártmány: Audi Típus: A4 Kivitel: B8 – 2008 – 2011 Motor: 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE) Teljesítmény: 143 LE Forgatónyomaték: 320 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 280000 km ECU: Bosch EDC17C64 Motorkód: CAGA Alvázszám: WAUZZZZ8 Év: 2009 Üzemanyag: Dízel Kialakítás: Turbódízel Innen érkezett: Sükösd Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

audi-a4-tuning-chiptuning-2-0-tdi-143 Neked is pont ilyen Audid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Audi tuning kell? Kezdj itt: https://rigotech.hu/audi-tuning/

Chiptuning táblázat: biztonságos emelés ezen az Audin

Az általunk ajánlott, még agresszívebb használat esetén is üzembiztos tuning lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 175 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos ajánl magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai károkért nem ő, hanem Te felelsz.

Audi A4 Tuning a Rigotechnél

Az autó gazdája csiptuning érdekében jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó a vezetési élményen és előzési képességén. Elvárása emellett fogyasztás csökkenés elérése, a nyomaték érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal biztosítva az érkezővel azonos üzembiztonságot.
Audi A4 tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/audi-a4/ Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. Az A4 143 Cv-s motorja számottevő mechanikai tartalékkal rendelkezik, ennek köszönhetően a csippelés várható hozadéka számottevő. A motor jól érezhetően chippelhető, a megbízhatóság kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben a 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 TDI motoroptimalizálás alkalmával meg kell nézni melyik műhelyhez fordulsz, mert a beállítások megbízhatósága, haszna, díja változatos! A géped 143 LE erőforrásának valamint hajtásának tartalékai ellenére is azonnal tönkre tehető egy benzinkúton feltöltött olcsó tuninggal vagy akármilyen Audi tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech remap eredménye, lépései

Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő Prémium Pro csippelés megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning néha elsőre megvan az Audi állapotának és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Az Audi tuning, csiptuning eredménye ezen a 2.0 TDI erőforráson: +25% (+32 Ps) teljesítmény javulás, a forgatónyomaték +29% (+90 Nm) növekedésével . Az Audit 161 LE és 398 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük Bálint bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket választott. Turbódízel motoroknál nem kell sport légszűrő betétet használni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Audi A4 2.0 TDI 143 LE dyno teszt

FONTOS! Nincs két egyforma Audi és habár a tulajdonosok elvárásai van, hogy egyezést mutatnak mégis elég nagy a differencia köztük. Így minden egyes tuningunk teljesítménymérése eltérő, egyedül az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más erősebbre, megint valaki gyengébbre akarja. Egyeseknek központi kérdés a javuló fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te géped mit mutat.
audi-a4-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a megbecsült kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , megnyugtató garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Audit diagnosztizáltunk, írtunk az 1998 óta eltelt időben és róluk több alkalommal már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Audi #A4 #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI egyéb mérések

  • Volkswagen Passat chiptuning 2.0 TDI 110 lóerő 2009 Prémium Pro hangolás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!