Chiptuning » Audi tuning » Audi A4 tuning » 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE) referencia
Audi A4 chiptuning 2.0 TDI 143 lóerő 2012 Prémium Pro beállítás
Audi A4 csiptuning a 107500 km-t futott 9 éves 143 lóerős 2.0 TDI vezérgépen, ami Budapest térségéből jött tuning érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Automata váltóval szerelt esetekben a chiptuning eredménye nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.
- Audi A4 szakcikkeink
- További Audi A4 méréseink
- Audi A4 2.0 TDI tuning autóink, sztorik
- Audi A4 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Audi A4 további részletek
Gyártmány: Audi
Típus: A4
Kivitel: B8 – 2012 – 2015
Motor: 2.0 TDI CR (105 kW / 143 LE)
Teljesítmény: 143 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 107500 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C46, Bosch EDC17C64
Motorkód: CJC
Alvázszám:
Év: 2012
Üzemanyag: Dízel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Budapest
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Audid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Audi tuning kell? Akkor kezdd itt:
Audi tuning
Tuning katalógusunkban ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen az Audin
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is időtálló motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 175 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos reklámoz hegyesebb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Audi A4 tuning a Rigotechnél
Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott, mivel ez a fajta automata váltó szinte elmaszatolja a leadott teljesíítményt. A hangolást követően az autó karakterisztikája, vezethetősége jelentősen javult a teljes tartományban, így immáron kellemesebb vele az autózás.
Csaba optimalizálás érdekében jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és előzési képességén. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás , az erő jól érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis szem előtt tartva az eredetivel azonos élettartamot.
Audi A4 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/audi-a4/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
Az A4 143 Cv-s erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett túlméretezéssel rendelkezik, ennek köszönhetően a motoroptimalizálás várható haszna jelentős. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.0 TDI chiptuning alkalmával érdemes tájékozódni melyik chippeshez fordulsz, mert a szolgáltatások haszna, ára brutálisan változatos!
A géped 143 lóerős motorjának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is gyorsan túlhúzható egy összecsapott tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett beállítással vagy akármilyen Audi tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chiptuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Csaba elvárásainak megfelelő egyedi PPro csippelés megvalósítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra az Audi futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A tuningunk eredménye ezen a 2.0 TDI erőforráson: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján várható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük Csaba pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel autóknál felesleges sport betétszűrőt betenni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Audit diagoztunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban többször megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Audi #A4 #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Audi 2.0 TDI 143 LE mérések
Audi 2.0 TDI más teljesítményosztály mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI 143 LE mérések
VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI egyéb mérések
Kapcsolódó Audi tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!