/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 1-es sorozat tuning » 118i (105 kW / 143 LE) referencia

BMW 1-es sorozat chiptuning 2.0 i 143 Ps 2011 Prémium Pro beállítás


BMW 1-es sorozat tuning ezen a 160000 km-t futott 11 éves 143 lóerős 2.0 i gépen, ami Taksony közeléből érkezett hozzánk motoroptimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a felhúzás eredménye könnyen mérhető.


bmw 1-es sorozat tuning 2-0-i 143

BMW 1-es sorozat specifikáció

Gyártmány: BMW
Típus: 1-es sorozat
Kivitel: E87 – 2007 – 2011
Motor: 118i (105 kW / 143 LE)
Teljesítmény: 143 LE
Katalógus nyomaték: 190 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
ECU: Siemens/Continental MSD81
Motorkód: N43B20
Alvázszám: WBAUE510X0
Év: 2011
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Ahonnan érkezett: Taksony

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/bmw-tuning/

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) emelés ezen a BMW-n

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég feltüntet magasabb adatokat, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te tartod a hátad.
Szívó benzin tuning oldalunkon fogyasztás kalkulátorunk mutatja, milen megtakarításra számíthatsz beállításunkkal.

BMW 1-es sorozat tuning Rigotech technikával

A szívóbenzines 118i BMW-t maximum az érkező állapot felmérése miatt lenne érdemes mérni, ügyfelünk azonban elzárkózott ettől a lehetőségtől, és mi sem látjuk szükségét a szívóbenzines méréseknek. Az elérhető eredmény inkább jobb gázreakcióban, némi fogyasztásjavulásban, és minimális dinamikában kifejezhető, feltöltés nélkül sajnos ennyivel be kell érni 🙂
Az autó gazdája chippelés okán jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó erején és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a nyomaték jól érezhető javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal biztosítva az érkezővel azonos alacsony szervizköltségeket.

BMW 1-es sorozat chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-1-es-sorozat/

A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
Az 1-es sorozat 143 PS motorja és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a chip tuning várható haszna csúcsteljesítményben csekély. A motor azért érezhető eredménnyel csiptuningolható, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
A 2.0 i tuning előtt meg kell nézni kihez fordulsz, mivel a szolgáltatások minősége, eredménye, ára igen változatos!

A kocsid 143 lóerős motorjának és hajtásláncának tartalékai ellenére is azonnal leamortizálható egy rosszul megírt olcsó szolgáltatással vagy BMW tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata

A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Laszlo elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro chiptuning kialakítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a BMW egyediségének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A felhúzásunk eredménye ezen a 2.0 i erőforráson: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás érezhető mérséklődése is.

Nagyra értékeljük Laszlo pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin motoroknál kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sport légszűrő betétet betenni mivel jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.

Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató garanciáink szavatolják. Számos hasonló BMW-t vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban többször már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#BMW #1-es sorozat #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 i egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!