Chiptuning » BMW tuning » BMW 118D tuning » 2.0D 122 LE referencia
BMW 118D chiptuning 2.0 D 122 Ps 2006 Prémium Pro motoroptimalizálás
BMW 118D optimalizálás a 200000 km-t futott 15 éves 122 lóerős 2.0 D vezérgépen, ami Veszprém közeléből érkezett motoroptimalizálás miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a remap eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- BMW 118D szakcikkeink
- További BMW 118D méréseink
- BMW 118D 2.0 D tuning autóink, sztorik
- BMW 118D fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

BMW 118D alapadatok
Gyártmány: BMW Típus: 118D Kivitel: E87 – 2004 – 2007 Motor: 2.0D 122 LE Teljesítmény: 122 LE Katalógus nyomaték: 280 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 200000 km Motorvezérlő: Bosch EDC16C35 Motorkód: M47D20 Alvázszám: Év: 2006 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Innét érkezett: Veszprém Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más BMW tuning kell? Kezdj itt: BMW tuning
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n
A Rigotech által javasolt durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 152 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 340 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely ajánl nagyobb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 118D tuning a Rigotech műhelyében
A tulajdonos csiptuning érdekében jött a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne autója dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , a nyomaték érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal megtartva az eredeti üzembiztonságot.
BMW 118D tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-1-es-sorozat/ Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. Az 118D 122 PS erőforrása számottevő betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, emiatt a felhúzás várható haszna jelentős. A motor jól érezhetően hangolható, az élettartam csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.0D 122 LE motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 D chippelés előtt jól meg kell nézni melyik chippeshez mész, mivel a remap-ok minősége, megtérülése, brutálisan változatos! A géped 122 Ps erőforrásának valamint váltójának adottságai ellenére is brutálisan leamortizálható egy összecsapott olcsó csiptuninggal vagy akármilyen BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech optimalizálás eredménye, folyamata
Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk szempontjainak megfelelő Rigotech PPro optimalizálás megvalósítása. A tökéletes beállítás néha akár négy verzió tesztelését is igényli a BMW futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A Prémium Pro Stage1 beállításunk eredménye ezen a 2.0 D erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának csökkenése is. Köszönjük Olivér bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel motoroknál felesleges sportlégszűrőt alkalmazni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
A Rigotech-nél a szeretett autód teljes biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink garantálják. Számos ehhez hasonló BMW-t teszteltünk, diagoztunk, csiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban elég sokszor láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#BMW #118D #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 2.0 D 122 LE mérések
BMW 2.0 D más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D 122 LE mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!