/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 3-as sorozat tuning » 318i (105 kW / 143 LE) referencia

BMW 3-as sorozat chiptuning 2.0 i 143 Ps 2007 Prémium Pro hangolás


BMW 3-as sorozat Stage1 beállítás a 199366 km-t futott 15 éves 143 lóerős 2.0 i vezérgépen, ami Mosonmagyaróvár térségéből jött remap ügyben Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós esetekben a tuning hatása jól tesztelhető, mérhető.


bmw 3-as sorozat tuning 2-0-i 143

BMW 3-as sorozat alapadatok

Gyártmány: BMW
Típus: 3-as sorozat
Kivitel: E90/E91 – 2005 – 2010
Motor: 318i (105 kW / 143 LE)
Katalógus teljesítmény: 143 LE
Katalógus nyomaték: 190 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 199366 km
ECU: Bosch MEV1746
Motorkód: N46B20
Alvázszám:
Évjárat: 2007
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét jött: Mosonmagyaróvár

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuning kell? Akkor kezdd itt:
BMW tuning

Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is biztonságos motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely feltüntet magasabb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

BMW 3-as sorozat tuning a Rigotech műhelyében

Az autó gazdája csiptuning érdekében érkezett Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó vezethetőségén és előzési képességén. Kérése emellett fogyasztás csökkenés , a forgatónyomaték érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis garantálva a gyárival azonos megbízhatóságot.

BMW 3-as sorozat tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A 3-as sorozat 143 PS erőforrása szívóbenzineshez igazodva nem túl sok betervezett mechanikai tartalékkal bír, ennek köszönhetően a csippelés várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben csiptuningolható, az üzembiztonság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


A 2.0 i motoroptimalizálás előtt meg kell nézni kihez mész, mivel a tuningboxok megbízhatósága, haszna, ára brutálisan változatos!

A kocsid 143 lovas erőforrásának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is azonnal leamortizálható egy igénytelenül kivitelezett tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett szolgáltatással vagy bármilyen BMW tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chip tuning eredménye, menete

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Krisztián kérésének megfelelő Prémium Pro chippelés kialakítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a BMW állapotának és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A felhúzásunk eredménye ezen a 2.0 i motoron: agresszívebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján mérhető az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük Krisztián bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin esetében további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport betétszűrőt alkalmazni mivel szívó motornál van létjogosultsága.

Műhelyünkben a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, ütős garanciáink biztosítják. Számos hasonló BMW-t mértünk, csiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről többször bemutattuk referenciáinkat, méréseinket.

#BMW #3-as sorozat #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!


A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

X