/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 3-as sorozat tuning » 320i (125 kW / 170 LE) referencia

BMW 3-as sorozat chiptuning 2.0 i 170 Ps 2001 Prémium Pro csippelés


BMW 3-as sorozat Stage1 beállítás a 280391 km-t futott 21 éves 170 LE-s 2.0 i szekéren, amely tulajdonosa Sopron térségéből jött hozzánk motoroptimalizálás érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós esetekben a felhúzás hatása könnyen mérhető.


bmw 3-as sorozat tuning 2-0-i 170

BMW 3-as sorozat specifikáció

Gyártmány: BMW
Típus: 3-as sorozat
Kivitel: E46 – 1998 – 2005
Motor: 320i (125 kW / 170 LE)
Katalógus teljesítmény: 170 LE
Katalógus nyomaték: 210 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 280391 km
ECU: Bosch ME9, Siemens/Continental MS43
Motorkód: M54B22
Alvázszám:
Év: 2001
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét érkezett: Sopron

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/bmw-tuning/

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is időtálló chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos feltüntet hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

BMW 3-as sorozat tuning Rigotech módra

Ügyfelünk teljesítménynövelés céljából keresett fel bennünket, több dinamikára, rugalmasabb vezetési élményre vágyott, élettartam kockázat nélkül , így ezt a határt céloztuk meg. A hangolást követően a szívó BMW karakterisztikája, vezethetősége érezhetően javult a teljes tartományban.
Az autó gazdája motoroptimalizálás okán érkezett hozzánk, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és nyomatékán. Kérése egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték drasztikus fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis garantálva az eredetivel azonos élettartamot.

BMW 3-as sorozat kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/

Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 21 éves darabot!
A 3-as sorozat 170 lovas erőforrása a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően az optimalizálás várható hozadéka nyomatékcsúcsban minimális. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben csiptuningolható, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.
A 2.0 i csiptuning megrendelésekor jól meg kell nézni melyik chippeshez látogatsz, mivel a tuningok minősége, haszna, ára brutálisan eltérő!

A kocsid 170 LE erőforrásának és váltójának adottságai ellenére is kegyetlenül tönkre tehető egy rosszul megírt akciós chip tuninggal vagy BMW tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, lépései

Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Noel kérésének megfelelő Prémium Pro chippelés kialakítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a BMW futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A tuningunk eredménye ezen a 2.0 i erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás mérséklődése is.

Köszönjük Noel pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin motoroknál érdemes (de nem kötelező) sport betétszűrőt alkalmazni mivel szívó motornál van létjogosultsága.

A Rigotech-nél a féltett kocsid teljes biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló BMW-t vizsgáltunk, diagoztunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és róluk több alkalommal publikáltuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#BMW #3-as sorozat #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 i egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!