Chiptuning » BMW tuning » BMW 318D tuning » 2.0D 143 LE referencia
BMW 318D chiptuning 2.0 D 143 Ps 2014 Prémium Pro beállítás
BMW 318D csiptuning ezen a 182114 kilométert futott 7 éves 143 lóerős 2.0 D vezérgépen, amely tulajdonosa Kozármisleny közeléből ugrott át hozzánk Stage1 beállítás ügyben Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a csiptuning hatása jól tesztelhető, mérhető.
- BMW 318D szakcikkeink
- További BMW 318D méréseink
- BMW 318D 2.0 D tuning autóink, sztorik
- BMW 318D fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

BMW 318D részletek
Gyártmány: BMW Típus: 318D Kivitel: F3x – 2011 – 2015 Motor: 2.0D 143 LE Teljesítmény: 143 LE Katalógus nyomaték: 320 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 182114 km ECU: Bosch EDC17C50, Bosch EDC17_C41, ZF 8HP45 Motorkód: N47D20C Alvázszám: Évjárat: 2014 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Ahonnan érkezett: Kozármisleny Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más BMW tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt: https://rigotech.hu/bmw-tuning/
Tuning katalógusunkban ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n
Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is időtálló motoroptimalizálás adatai: Prémium Pro teljesítmény: 168 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos hangoztat hegyesebb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 318D tuning a Rigotech műhelyében
A tulajdonos chip tuning érdekében jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és előzési képességén. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az elvárt üzembiztonságot.
BMW 318D tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/ A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal. A 318D 143 lóerős motorja és hajtáslánca számottevő mechanikai tartalékkal van megáldva, ezért a chiptuning várható hozadéka jelentős. A motor kiváló eredménnyel erősíthető, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben a 2.0D 143 LE motor kellemesen húzható.
A 2.0 D csiptuning alkalmával tájékozódni kell milyen csippeshez látogatsz, mert a beállítások minősége, megtérülése, hihetetlenül eltérő! Az autód 143 LE erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy rossz akciós chiptuninggal vagy akármilyen BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro csiptuning kialakítása. A tökéletes beállítás néha elsőre megvan a BMW futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat. A Prémium Pro Stage1 beállításunk eredménye ezen a 2.0 D erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint várható az autó étvágyának javulása is. Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott. Turbódízel motoroknál nem szükséges sport betétszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
A Rigotech-nél a féltett kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai technikáink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink garantálják. Sok ehhez hasonló BMW-t teszteltünk, diagoztunk, optimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és velük kapcsolatban több alkalommal közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.
#BMW #318D #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 2.0 D 143 LE mérések
BMW 2.0 D más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D 143 LE mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!