Chiptuning » BMW tuning » BMW 320D tuning » 2.0D 163 LE referencia
BMW 320D chiptuning 2.0 D 163 Ps 2007 Prémium Pro csippelés
BMW 320D csiptuning ezen a 240000 kilométert futott 14 éves 163 lovas 2.0 D szekéren, amely tulajdonosa Farmos térségéből jött remap érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chip tuning hatása jól tesztelhető, mérhető.
- BMW 320D szakcikkeink
- További BMW 320D méréseink
- BMW 320D 2.0 D tuning autóink, sztorik
- BMW 320D fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

BMW 320D további részletek
Gyártmány: BMW Típus: 320D Kivitel: E90/E91 – 2005 – 2010 Motor: 2.0D 163 LE Teljesítmény: 163 LE Forgatónyomaték: 350 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 240000 km ECU: Bosch EDC16C31, Bosch EDC16C35, Bosch EDC17, Bosch EDC17C41 Motorkód: M47 Alvázszám: WBAVC310 Év: 2007 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innét érkezett: Farmos Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más BMW tuning kell? Kezdj itt: BMW tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a BMW-n
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos motoroptimalizálás paraméterei: Prémium Pro teljesítmény: 183 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos hangoztat magasabb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő alkatrész szintű meghibásodásokért Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 320D tuning a Rigotech műhelyében
Az autó gazdája chip tuning érdekében látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk autója a vezetési élményen és pedálreakcióján. Elvárása emellett fogyasztás csökkenés elérése, a forgatónyomaték meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva az eredetivel azonos üzembiztonságot.
BMW 320D lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/ Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság. A 320D 163 lovas erőforrása számottevő mechanikai tartalékkal van megáldva, a csippelés várható haszna nagy. A motor tökéletes eredménnyel húzható, az üzembiztonság kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a 2.0D 163 LE motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.0 D chiptuning előtt jól meg kell nézni milyen céghez mész, mert a tuningboxok megbízhatósága, megtérülése, díja eltérő! A géped 163 LE erőforrásának valamint hajtásának tartalékai ellenére is brutálisan felrobbantható egy kezdetleges akciós szolgáltatással vagy bármilyen BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő Prémium Pro tuning kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a BMW futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot. A Prémium Pro remapunk eredménye ezen a 2.0 D motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható az autó fogyasztásának csökkenése is. Köszönjük Csaba bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel autóknál nem szükséges sportlégszűrőt betenni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Nálunk a szeretett autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, ütős garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló BMW-t javítottunk, csiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk gyakran láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#BMW #320D #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 2.0 D 163 LE mérések
BMW 2.0 D más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D 163 LE mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!