/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 318D tuning » 2.0D 143 LE referencia

BMW 318D 2.0 D 143 Ps 2012 Prémium Pro hangolás


BMW 318D tuning a 240000 kilométert futott 9 éves 143 lóerős 2.0 D szekéren, amely tulajdonosa Gyál térségéből érkezett hozzánk motoroptimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a chiptuning hatása jól tesztelhető, mérhető. Természetes, hogy a tuning előtt és után mértük, ezért a menetdinamika és fogyasztás javulásán felül látható, analizálható a megjelenített mérés. Érkezéskor a gyári ígérethez képest teljesítményben 10% (-15 Ps) elmaradást, nyomatékban 11% (36Nm) többletet regisztráltunk a mai 9 éves BMW-n. Így, 143 lóerő 320 NM gyári adathoz hasonlítva 128 LE-t és 356 Nm-t hozott a Stage1 beállításunk megkezdésekor.


bmw-3-as-sorozat-tuning-318d-143

BMW 318D specifikáció

Gyártmány: BMW Típus: 318D Kivitel: F3x – 2011 – 2015 Motor: 2.0D 143 LE Teljesítmény: 143 LE Forgatónyomaték: 320 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 240000 km Motorvezérlő: Bosch EDC17C50, Bosch EDC17_C41, ZF 8HP45 Motorkód: N47 Alvázszám: WBA3D110 Év: 2012 Üzemanyag: Dízel Motor konfiguráció: Turbódízel Innen jött: Gyál Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

bmw-3-as-sorozat-tuning-chiptuning-318d-143 Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más BMW tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt: BMW tuning

Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos növekmény ezen a BMW-n

A Rigotech által javasolt, durvább igénybevételnél is biztonságos motoroptimalizálás lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 168 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos reklámoz magasabb növekményeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.

BMW 318D Tuning a Rigotech műhelyében

Ügyfekünk chip tuning okán jött a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és nyomatékán. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, a forgatónyomaték drasztikus javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.
BMW 318D lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/ Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor. A 318D 143 PS erőforrása és hajtáslánca bőséges mechanikai tartalékkal bír, tehát az optimalizálás várható eredménye bőséges. A motor tökéletes eredménnyel hangolható, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.0 D csiptuning előtt meg kell nézni milyen chippeshez mész, mert a beállítások megbízhatósága, haszna, díja igen változatos! A kocsid 143 LE erőforrásának valamint hajtásának tartalékai ellenére is brutálisan tönkre tehető egy hibás tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chiptuninggal vagy BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, menete

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a BMW futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. A BMW tuning, remap eredménye ezen a 2.0 D erőforráson: +23% (+30 lóerő) teljesítménytöbblet, a nyomaték +20% (+72 Nm) fokozódásával . A BMW-t végül közös tesztkör után 158 LE és 428 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük Dávid bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott. Turbódízel esetében oktalan sport légszűrő betétet használni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

BMW 318D 2.0 D 143 LE mérési jegyzőkönyv

FONTOS! Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos BMW és habár ügyfeleink elvárásai általánosságban hasonlók ennek ellenére elég nagy a különbség köztük. Emiatt minden egyes referenciánk kimenete egyedi, kizárólag az aktuális autóra és kérésre vonatkozik! Úgy teljes a kép, hogy valaki elfogadja az ajánlásunk, valaki fölé, megint más alá kéri. Valakinek központi kérdés a csökkenő fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te géped mit mutat.
bmw-3-as-sorozat-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a szeretett kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a pados mérések, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink szavatolják. Számos ehhez hasonló BMW-t teszteltünk, diagoztunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször bemutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#BMW #318D #tuning #D #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport 2.0 D 143 LE mérések


Bmw - Mini csoport 2.0 D egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!