Chiptuning » BMW tuning » BMW 428i tuning » 2.0i 245 LE referencia
BMW 428i chiptuning 2.0 i 245 LE 2015 Prémium Pro hangolás
BMW 428i csiptuning a 140000 km-t futott 6 éves 245 LE-s 2.0 i szekéren, amely Dunaföldvár közeléből érkezett tuning ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. CVT váltóval szerelt esetekben a remap haszna kevésbé érezhető, mint manuális vagy DSG váltó esetén, a folyamatosan változó áttétel miatt.
- BMW 428i szakcikkeink
- További BMW 428i méréseink
- BMW 428i 2.0 i tuning autóink, sztorik
- BMW 428i fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

BMW 428i alapadatok
Gyártmány: BMW Típus: 428i Kivitel: F36 – 2014-> Motor: 2.0i 245 LE Katalógus teljesítmény: 245 LE Forgatónyomaték: 350 Nm Váltó: CVT Futásteljesítmény: 140000 km ECU: Bosch MEVD17.2, ZF 8HP Motorkód: N20B20AA Alvázszám: WBA4A510 Gyártási év: 2015 Üzemanyag: Benzin Konfiguráció: Szívó-benzin Innét jött: Dunaföldvár Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más BMW tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt: BMW beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a BMW-n
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 275 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 400 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet nagyobb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó mechanikai károkért egyedül Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 428i tuning Rigotech technikával
A tulajdonos chippelés okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés , a nyomaték drasztikus fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor megtartva a gyárival azonos megbízhatóságot.
BMW 428i kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-4-es-sorozat/ Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat. A 428i 245 LE-s motorja és hajtáslánca bőséges betervezett mechanikai túlméretezéssel rendelkezik, emiatt a csiptuning várható hozadéka számottevő. A motor jól érezhetően hangolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbóbenzinesek hatékonyan, látványosan és biztonságosan húzhatók.
A 2.0 i chippelés megrendelésekor meg kell nézni melyik chippeshez látogatsz, mivel a chiptuningok haszna, díja nagyon változatos! Az autód 245 LE erőforrásának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is brutálisan felrobbantható egy amatőr olcsó tuninggal vagy akármilyen BMW tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, menete
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Norbert elvárásainak megfelelő Prémium Pro csiptuning kialakítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy elsőre megvan a BMW állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a teljesítménymérés és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat. Az optimalizálásunk eredménye ezen a 2.0 i motoron: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint elvárható a fogyasztás mérséklődése is. Nagyra értékeljük Norbert pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Szívó-benzin autóknál nem kell sportlégszűrőt alkalmazni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
A Rigotech-nél a féltett autód teljes biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a dyno tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó garanciáink biztosítják. Sok hasonló BMW-t teszteltünk, mértünk, írtunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#BMW #428i #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 2.0 i 245 LE mérések
BMW 2.0 i más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 i 245 LE mérések
Bmw - Mini csoport 2.0 i egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!