/**/

Chiptuning » BMW tuning » BMW 5-ös sorozat tuning » 530i (170 kW / 231 LE) referencia

BMW 5-ös sorozat chiptuning benzin 231 LE 2003 Prémium Pro beállítás


BMW 5-ös sorozat chippelés ezen a 240000 kilométert futott 20 éves 231 LE-s benzin szekéren, amely Budapest térségéből ugrott át Stage1 beállítás ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetben a chippelés haszna jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.


bmw 5-ös sorozat tuning benzin 231

BMW 5-ös sorozat részletek

Gyártmány: BMW
Típus: 5-ös sorozat
Kivitel: E39 – 1995 – 2003
Motor: 530i (170 kW / 231 LE)
Teljesítmény: 231 LE
Forgatónyomaték: 300 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 240000 km
ECU: Bosch ME7.2, Siemens/Continental MS43
Motorkód: 306S3
Alvázszám: WBADS61090
Gyártási év: 2003
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét jött: Budapest

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más BMW tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
BMW tuning

Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos emelés ezen a BMW-n

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is strapabíró motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég feltüntet nagyobb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te felelsz.

Fogyasztás kalkulátorunkban egy példa, hogy mennyit fogsz spórolni PPro chippünkkel.

BMW 5-ös sorozat tuning a Rigotechnél

Sajnos az automata váltó miatt nem tudtunk teljesítményt mérni, ettől függetlenül ügyfelünk 3. szívóbenzines BMW-jét hozta el hozzánk, így tudta mire számíthat. Olykor előfordul némi komplikáció, jellemzően péntekenként, de a kezdeti nehézségek ellenére remek eredménnyel zárult a projekt. Visszajelzés alapján, a fogyasztás javulása mellett, sokkal érzékenyebb gázreakciót és lobbanékonyabb, nyomatékosabb autót varázsoltunk a csodaszép állapotú E39-ből.
József tuning okán jött a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó dinamikáján és nyomatékán. Elvárása emellett fogyasztás csökkenés , a dinamika érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal megtartva az elvárt alacsony szervizköltségeket.

BMW 5-ös sorozat lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-5-os-sorozat/
Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 20 éves darabot!
5-ös sorozat 231 LE-s motorja a szívó üzem miatt csekély betervezett mechanikai tartalékkal van megáldva, ezért a csippelés várható haszna nyomatékcsúcsban minimális. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben chiptuningolható, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.


benzin chippelés megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen céghez fordulsz, mert a beállítások megbízhatósága, haszna, díja nagyon eltérő!

A géped 231 lovas erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy hibás akciós tuninggal vagy BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech stage1 beállítás eredménye, lépései

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő Rigotech PPro chip tuning kivitelezése. A tökéletes tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a BMW futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A Prémium Pro csippelésünk eredménye ezen benzin motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának mérséklődése is.

Nagyra értékeljük József pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket választott.

Szívó-benzin autóknál érdemes (de nem kötelező) sportlégszűrőt alkalmazni mivel jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.

Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid maximális biztonságban van. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai módszereink , ütős garanciáink szavatolják. Sok ehhez hasonló BMW-t diagnosztizáltunk, chip tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször már láthattad referenciáinkat, méréseinket.

#BMW #5-ös sorozat #tuning #benzin #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Bmw - Mini csoport benzin egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!