Chiptuning » BMW tuning » BMW 523i tuning » 2.5i 170 LE referencia
BMW 523i 2.5 i 170 lóerő 1997 Prémium Pro motoroptimalizálás
BMW 523i motoroptimalizálás a 350000 kilométert futott 24 éves 170 lóerős 2.5 i szekéren, amely tulajdonosa Budapest közeléből érkezett csippelés kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a motoroptimalizálás eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- BMW 523i szakcikkeink
- További BMW 523i méréseink
- BMW 523i 2.5 i tuning autóink, sztorik
- BMW 523i fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

BMW 523i további részletek
Gyártmány: BMW Típus: 523i Kivitel: E39 – 1995 – 2003 Motor: 2.5i 170 LE Teljesítmény: 170 LE Forgatónyomaték: 245 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 350000 km ECU: Siemens/Continental MS41, Siemens/Continental MS42, Siemens/Continental MS43 Motorkód: 2401869 Alvázszám: WBADD310 Év: 1997 Üzemanyag: Benzin Konfiguráció: Szívó-benzin Ahonnan érkezett: Budapest Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más BMW tuning kell? Kezdj itt: BMW tuning
Tuning katalógusunkban ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n
Az általunk ajánlott üzembiztos chiptuning adatai: Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos hirdet nagyobb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad. Szívó benzin tuning oldalunkon fogyasztás kalkulátorunk mutatja, milen megtakarításra számíthatsz beállításunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 523i tuning a Rigotechnél
A tulajdonos chiptuning miatt jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, a nyomaték érezhető javítása mellett. Ugyanakkor megtartva az eredeti élettartamot.
BMW 523i chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-5-os-sorozat/ Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 24 éves darabot! Az 523i 170 LE-s motorja és hajtáslánca szívóbenzineshez mért minimális betervezett túlméretezéssel van megáldva, ezért a csippelés várható hozadéka csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor azért érezhető eredménnyel húzható, az üzembiztonság csökkenése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
A 2.5 i chippelés alkalmával meg kell nézni kihez mész, mert a beállítások megtérülése, ára hihetetlenül eltérő! Az autód 170 lovas motorjának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is gyorsan tönkre tehető egy összetákolt akciós tuninggal vagy bármilyen BMW tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro chippelés megvalósítása. A tökéletes tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a BMW állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat. A tuningunk eredménye ezen a 2.5 i erőforráson: sokkal jobb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának érezhető csökkenése is. Nagyra értékeljük József bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját. Szívó-benzin motoroknál érdemes (de nem kötelező) sport betétszűrőt használni mert szívó benzinesnél további javulást hozhat.
Műhelyünkben a megbecsült kocsid teljes biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, ütős garanciáink garantálják. Sok ehhez hasonló BMW-t teszteltünk, javítottunk, optimalizáltunk és velük kapcsolatban elég sokszor közzétettük méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#BMW #523i #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!