Chiptuning » BMW tuning » BMW M3 tuning » 4.0 V8 (309 kW / 420 LE) referencia
BMW M3 chiptuning 4.0 benzin 420 LE 2008 Prémium Pro Stage1
BMW M3 optimalizálás a 240000 km-t futott 15 éves 420 LE-s 4.0 benzin szekéren, amely tulajdonosa Tatabánya közeléből érkezett hozzánk remap érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a motoroptimalizálás eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- BMW M3 szakcikkeink
- További BMW M3 méréseink
- BMW M3 4.0 benzin tuning autóink, sztorik
- BMW M3 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
BMW M3 adatai
Gyártmány: BMW
Típus: M3
Kivitel: E90 – 2005 – 2011
Motor: 4.0 V8 (309 kW / 420 LE)
Teljesítmény: 420 LE
Katalógus nyomaték: 400 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
Motorvezérlő: Siemens/Continental MSS60
Motorkód:
Alvázszám:
Év: 2008
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét érkezett: Tatabánya
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más BMW tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/bmw-tuning/
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a BMW-n
A Rigotech által preferált biztonságos chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég feltüntet hegyesebb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó mechanikai károkért nem ő, hanem Te felelsz.
Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW M3 tuning a Rigotech műhelyében
Az M3-as szívó motorjának csúcsadatait már nehéz vagy lehetetlen látványosan fokozni fizikai átalakítás nélkül, de erre nincs is szükség. Beállításunkkal javult a dinamika, pedálreakció, és azonos használat mellett visszajelzések alapján a fogyasztás is tud javulni, köszönjük a bizalmat.
Az autó gazdája stage1 beállítás okán látogatott Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték drasztikus javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az eredeti élettartamot.
BMW M3 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-m3/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
M3 420 LE-s erőforrása a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal van megáldva, ennek köszönhetően a chippelés várható haszna csúcsteljesítményben csekély. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben chiptuningolható, a megbízhatóság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.
4.0 benzin csiptuning alkalmával meg kell nézni melyik műhelyhez fordulsz, mivel a tuningboxok megbízhatósága, eredménye, ára hihetetlenül eltérő!
A géped 420 lóerős motorjának valamint váltójának adottságai ellenére is kegyetlenül kinyírható egy összetákolt akciós csiptuninggal vagy akármilyen BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chip tuning eredménye, lépései
A Rigotech-nél az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi PPro chip tuning kivitelezése. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a BMW futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro remapunk eredménye ezen 4.0 benzin motoron: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás érezhető javulása is.
Köszönjük Zsolt pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Szívó-benzin esetében kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sport betétszűrőt beszerezni mert szívó benzinesnél további javulást hozhat.
Műhelyünkben a megbecsült autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, biztonságot adó garanciáink szavatolják. Számos hasonló BMW-t teszteltünk, mértünk, csiptuningoltunk és róluk több alkalommal bemutattuk referenciáinkat, méréseinket.
#BMW #M3 #tuning #benzin #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!