Chiptuning » Fiat tuning » Fiat Bravo tuning » 1.4i 16v (66 kW / 90 LE) referencia
Fiat Bravo chiptuning 1.4 benzin 90 LE 2009 Prémium Pro csiptuning
Fiat Bravo remap a 160000 km-t futott 15 éves 90 lóerős 1.4 benzin-n, amely Komló mellől jött remap miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a chippelés hatása jól tesztelhető, mérhető.
- Fiat Bravo szakcikkeink
- További Fiat Bravo méréseink
- Fiat Bravo 1.4 benzin tuning autóink, sztorik
- Fiat Bravo fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Fiat Bravo további részletek
Gyártmány: Fiat
Típus: Bravo
Kivitel: 2007 ->
Motor: 1.4i 16v (66 kW / 90 LE)
Katalógus teljesítmény: 90 LE
Forgatónyomaték: 127 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Bosch ME7.3H4, Bosch ME7.9.10
Motorkód:
Alvázszám: ZFA1980000
Év: 2009
Üzemanyag: Petrol
Kialakítás: Szívó-benzin
Innen érkezett: Komló
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fiatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Fiat tuning kell? Kezdj itt:
Fiat beállításaink kezdőlapja
Tuning katalógusunkban ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Fiaton
Az általunk preferált durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos reklámoz magasabb adatokat, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Fogyasztás kalkulátorunkban egy példa, hogy mennyit fogsz spórolni PPro chippünkkel.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Fiat Bravo tuning a Rigotechnél
A tulajdonos chip tuning okán jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, a nyomaték meggyőző javítása mellett. Egyúttal garantálva a gyárival azonos megbízhatóságot.
Fiat Bravo tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/fiat-bravo/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Bravo 90 LE-s motorja és hajtáslánca szívóbenzineshez igazodva nem túl sok betervezett mechanikai túlméretezéssel van megáldva, ezért a chippelés várható haszna is kevesebb. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben húzható, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.
1.4 benzin tuning alkalmával tájékozódni kell milyen céghez mész, mert a szolgáltatások megbízhatósága, megtérülése, ára eltérő!
A kocsid 90 lóerős erőforrásának valamint váltójának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy olcsó chippel vagy bármilyen Fiat tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chiptuning eredménye, menete
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi PPro tuning kialakítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Fiat egyediségének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.
A Prémium Pro optimalizálásunk eredménye ezen 1.4 benzin motoron: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint várható a fogyasztás érezhető mérséklődése is.
Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Szívó-benzin motoroknál kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sport betétszűrőt betenni mivel szívó benzin tuning mellett, javítja a légcserét, ezzel az eredményt.
Műhelyünkben a szeretett kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a pados mérések, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink garantálják. Számos ehhez hasonló Fiatot teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Fiat #Bravo #tuning #benzin #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Fiat 1.4 benzin más teljesítményosztály mérések
Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 1.4 benzin egyéb mérések
Kapcsolódó Fiat tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!