Chiptuning » Fiat tuning » Fiat Scudo tuning » 2.0 JTD (80 kW / 109 LE) referencia
Fiat Scudo 2.0 JTD 109 lóerő 2005 Prémium Pro hangolás
Fiat Scudo tuning ezen a 180000 kilométert futott 16 éves 109 lóerős 2.0 JTD gépen, amely Liptód térségéből jött hozzánk csippelés miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél az optimalizálás haszna azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Fiat Scudo szakcikkeink
- További Fiat Scudo méréseink
- Fiat Scudo 2.0 JTD tuning autóink, sztorik
- Fiat Scudo fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Fiat Scudo alapadatok
Gyártmány: Fiat Típus: Scudo Kivitel: 1995 – 2007 Motor: 2.0 JTD (80 kW / 109 LE) Katalógus teljesítmény: 109 LE Forgatónyomaték: 250 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 180000 km ECU: Bosch EDC15C2 Motorkód: RHX Alvázszám: ZFA20000 Év: 2005 Üzemanyag: Dízel Konfiguráció: Turbódízel Innen jött: Liptód Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Fiatod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Fiat tuningra van szükséged? Kezdj itt: Fiat beállításaink kezdőlapja
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Fiaton
Az általunk preferált biztonságos chiptuning lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 130 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 295 NM Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég reklámoz hegyesebb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Fiat Scudo tuning a Rigotech műhelyében
Az autó gazdája chiptuning miatt jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása emellett fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték meggyőző javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis szem előtt tartva a gyár által is szavatolt alacsony szervizköltségeket.
Fiat Scudo kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/fiat-scudo/ Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. 16 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták. A Scudo 109 PS motorja és hajtáslánca számottevő betervezett mechanikai tartalékkal bír, tehát a csippelés várható hozadéka bőséges. A motor tökéletes eredménnyel hangolható, az elvárt futásteljesítmény kockáztatása technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
A 2.0 JTD optimalizálás alkalmával tájékozódni kell melyik chippeshez mész, mivel a beállítások megbízhatósága, megtérülése, ára nagyon változatos! A kocsid 109 LE motorjának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy amatőr tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett tuninggal vagy bármilyen Fiat tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech optimalizálás eredménye, lépései
A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro stage1 beállítás kialakítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Fiat állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat. A chip tuningunk eredménye ezen a 2.0 JTD erőforráson: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint mérhető az autó étvágyának érezhető javulása is. Köszönjük Attila pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával. Turbódízel esetében nem ajánlott sport betétszűrőt betenni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.
A Rigotech-nél a megbecsült kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok hasonló Fiatot vizsgáltunk, diagoztunk, tuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk több alkalommal már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Fiat #Scudo #tuning #JTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Fiat 2.0 JTD 109 LE mérések
Fiat 2.0 JTD más teljesítményosztály mérések
Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 2.0 JTD 109 LE mérések
Fiat - Alfa - Lancia - Maserati csoport 2.0 JTD egyéb mérések
Kapcsolódó Fiat tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!