Chiptuning » Ford tuning » Ford S-Max tuning » 2.0 TDCi (103 kW / 140 LE) referencia
Ford S-Max chiptuning 2.0 TDCi 140 Ps 2010 Prémium Pro motoroptimalizálás
Ford S-Max chippelés a 180000 km-t futott 11 éves 140 lóerős 2.0 TDCi vezérgépen, ami Budapest közeléből érkezett chippelés miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt esetekben a csiptuning haszna jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.
- Ford S-Max szakcikkeink
- További Ford S-Max méréseink
- Ford S-Max 2.0 TDCi tuning autóink, sztorik
- Ford S-Max fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Ford S-Max specifikáció
Gyártmány: Ford
Típus: S-Max
Kivitel: 2006 – 2010
Motor: 2.0 TDCi (103 kW / 140 LE)
Katalógus teljesítmény: 140 LE
Forgatónyomaték: 320 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 180000 km
ECU: Siemens/Continental SID206
Motorkód: qxwb
Alvázszám: WF0SXXGB
Évjárat: 2010
Üzemanyag: Dízel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Budapest
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Fordod van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Ford tuning kell? Akkor kezdd itt:
Ford tuning
Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos növekmény ezen a Fordon
A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is üzembiztos motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 165 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hangoztat hegyesebb értékeket, amelyeket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Ford S-Max tuning a Rigotechnél
Ez a ford egy aisin 6os automataválltóval van szerelve, amit nem tudunk mérni, mert nem ad közvetlen, zárt kapcsolatot a motor és a kerék közt. A tuningra szépen felébredt. Köszi ford.
A tulajdonos chip tuning okán jött hozzánk, hogy javítsunk az autó erején és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, a forgatónyomaték meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal garantálva a gyárival azonos megbízhatóságot.
Ford S-Max oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/ford-s-max/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
Az S-Max 140 LE-s erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel bír, ennek köszönhetően a felhúzás várható haszna bőséges. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Esetünkben a 2.0 TDCi (103 kW / 140 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 TDCi csiptuning alkalmával tájékozódni kell milyen chip tuningoshoz fordulsz, mert a szolgáltatások megbízhatósága, eredménye, díja hihetetlenül eltérő!
A géped 140 lovas erőforrásának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy túlhúzott akciós szolgáltatással vagy akármilyen Ford tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk szempontjainak megfelelő Prémium Pro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Ford futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A chiptuningunk eredménye ezen a 2.0 TDCi erőforráson: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de várható a fogyasztás érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Turbódízel esetében nem szükséges sport betétszűrőt alkalmazni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.
A Rigotech-nél a megbecsült kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, diagnosztikai módszereink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Fordot teszteltünk, mértünk, chiptuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és velük kapcsolatban többször már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Ford #S-Max #tuning #TDCi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Ford 2.0 TDCi 140 LE mérések
Ford 2.0 TDCi más teljesítményosztály mérések
csoport 2.0 TDCi egyéb mérések
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!