Chiptuning » Honda tuning » Honda Accord tuning » 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) referencia
Honda Accord chiptuning 2.2 i-DTEC 150 LE 2010 Prémium Pro csiptuning
Honda Accord motoroptimalizálás ezen a 120000 km-t futott 12 éves 150 LE-s 2.2 i-DTEC vezérgépen, amely Nagyvenyim mellől érkezett chiptuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltóval szerelt esetekben a felhúzás eredménye nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.
- Honda Accord szakcikkeink
- További Honda Accord méréseink
- Honda Accord 2.2 i-DTEC tuning autóink, sztorik
- Honda Accord fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Honda Accord részletek
Gyártmány: Honda
Típus: Accord
Kivitel: Összes
Motor: 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE)
Teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 120000 km
ECU: Bosch EDC17CP16, Bosch EDC17_CP06
Motorkód: N22B
Alvázszám: JHMCU3680B
Gyártási év: 2010
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Nagyvenyim
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Honda tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/honda-tuning/
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán
A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is biztonságos chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 415 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos kiír nagyobb értékeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda Accord tuning a Rigotechnél
Zsolt csippelés miatt érkezett a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó dinamikáján és előzési képességén. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , az erő jól érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis biztosítva az eredeti megbízhatóságot.
Honda Accord tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-accord/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. 12 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Az Accord 150 LE-s motorja számottevő betervezett mechanikai tartalékkal bír, így a felhúzás várható hozadéka durva. A motor kiváló eredménnyel hangolható, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.2 i-DTEC chiptuning alkalmával meg kell nézni milyen csippeshez látogatsz, mert a szolgáltatások megbízhatósága, haszna, díja igen változatos!
A géped 150 LE motorjának valamint váltójának adottságai ellenére is brutálisan tönkre tehető egy amatőr akciós chippel vagy akármilyen Honda tuningbox használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech tuning eredménye, folyamata
A Rigotech-nél az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Zsolt elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro chiptuning megvalósítása. Az elvárás szerinti beállítás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Honda állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A csiptuningunk eredménye ezen a 2.2 i-DTEC motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás érezhető javulása is.
Nagyra értékeljük Zsolt bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel esetében felesleges sport légszűrő betétet betenni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
A Rigotech-nél a megbecsült kocsid maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai módszereink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Hondát teszteltünk, diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször bemutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Honda #Accord #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
Honda 2.2 i-DTEC más teljesítményosztály mérések
csoport 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
csoport 2.2 i-DTEC egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!