Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 1.6 i-DTEC (118 kW / 160 LE) referencia
Honda CR-V chiptuning 1.6 TE 160 Ps 2015 Prémium Pro Stage1
Honda CR-V csiptuning ezen a 180000 kilométert futott 9 éves 160 lóerős 1.6 TE vezérgépen, amely Szedres térségéből ugrott át hozzánk chippelés ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetben a remap eredménye jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.
- Honda CR-V szakcikkeink
- További Honda CR-V méréseink
- Honda CR-V 1.6 TE tuning autóink, sztorik
- Honda CR-V fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Honda CR-V adatai
Gyártmány: Honda
Típus: CR-V
Kivitel: 2012 ->
Motor: 1.6 i-DTEC (118 kW / 160 LE)
Teljesítmény: 160 LE
Katalógus nyomaték: 350 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 180000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C58
Motorkód: N16A41
Alvázszám: SHSRE6890F
Gyártási év: 2015
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Szedres
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Honda tuning kell? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/honda-tuning/
Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán
Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos feltüntet hegyesebb adatokat, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda CR-V tuning a Rigotech műhelyében
A tulajdonos stage1 beállítás okán látogatott a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és nyomatékán. Vágya emellett fogyasztás csökkenés elérése volt, a dinamika érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az eredeti megbízhatóságot.
Honda CR-V chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
CR-V 160 lóerős erőforrása bőséges betervezett túlméretezéssel van megáldva, tehát a felhúzás várható haszna számottevő. A motor tökéletes eredménnyel chiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Esetünkben 1.6 i-DTEC (118 kW / 160 LE) motor kellemesen húzható.
1.6 TE motoroptimalizálás alkalmával jól meg kell nézni milyen céghez mész, mert a beállítások megbízhatósága, eredménye, díja hihetetlenül változatos!
Az autód 160 LE erőforrásának valamint hajtásának adottságai ellenére is azonnal tönkre tehető egy útszéli akciós csiptuninggal vagy akármilyen Honda tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, lépései
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos szempontjainak megfelelő egyedi Rigotech PPro tuning kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy elsőre megvan a Honda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A remapunk eredménye ezen 1.6 TE erőforráson: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján várható a fogyasztás érezhető javulása is.
Köszönjük József bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel esetében nem ajánlott sport légszűrő betétet használni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
A Rigotech-nél a féltett kocsid maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a pados mérések, diagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó garanciáink biztosítják. Elég sok hasonló Hondát diagnosztizáltunk, tuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről több alkalommal már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Honda #CR-V #tuning #TE #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 1.6 TE más teljesítményosztály mérések
csoport 1.6 TE egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!