Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) referencia
Honda CR-V chiptuning 2.2 i-DTEC 150 Ps 2011 Prémium Pro finomhangolás
Honda CR-V optimalizálás a 200000 kilométert futott 11 éves 150 lovas 2.2 i-DTEC gépen, amely Sopron közeléből jött optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a motoroptimalizálás hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.
Még jó, hogy a tuning folyamata alatt lemértük, ezért a vezethetőség és pedálreakció javulása mellett kiértékelhető a megjelenített mérés. Kezdéskor a specifikációhoz viszonyítva teljesítményben 0% (0 lóerő) többletet, forgatónyomatékban 1% (2Nm) többletet mértünk ezen a mai 11 éves Hondán. Tehát, az autó a 150 lóerő 350 NM katalógushoz hasonlítva 150 lovat és 352 Nm-t mutatott a felhúzásunk előtt.
- Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150 LE mérési eredmények
- Honda CR-V szakcikkeink
- További Honda CR-V méréseink
- Honda CR-V 2.2 i-DTEC tuning autóink, sztorik
- Honda CR-V fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Honda CR-V specifikáció
Gyártmány: Honda
Típus: CR-V
Kivitel: 2007 – 2012
Motor: 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE)
Teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 200000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17CP16
Motorkód: N22B
Alvázszám: SHSRE6750B
Év: 2011
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Sopron
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Honda tuning érdekel? Kezdj itt:
Honda beállításaink kezdőlapja
Tuning katalógusunkban (nem széthajtós) emelés ezen a Hondán
Az általunk preferált, üzembiztos chip paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 415 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok műhely feltüntet hegyesebb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda CR-V Tuning a Rigotech műhelyében
Ügyfelünknek még soha nem volt tuningolt autója korábban, de nem is ült olyanban, ami meg lett volna piszkálva. Abszolút csak a kíváncsiság hajtotta. Nyilván el kell mondanunk ennél a típusnál, hogy bár a motor bőven győzne ennél többet, de a kiegészítő berendezések miatt ennél feljebb nem szabad menni ha hosszú távon egy tartós, biztonságos autót szeretne az ember. 400Nm felett a kuplung, hajtáslánc, 180 ps felett pedig a DPF lehet kockázatos.
Az autó gazdája tuning okán érkezett hozzánk, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték drasztikus fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyár által is szavatolt alacsony szervizköltségeket.
Honda CR-V chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/
Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
A CR-V 150 PS motorja bőséges betervezett tartalékkal bír, emiatt a remap várható eredménye nagy. A motor biztonságosan chippelhető, az üzembiztonság kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.2 i-DTEC chiptuning előtt tájékozódni kell milyen chippeshez látogatsz, mivel a beállítások megbízhatósága, eredménye, költsége brutálisan eltérő!
A géped 150 LE erőforrásának és váltójának tartalékai ellenére is brutálisan kinyírható egy hibás akciós chiptuninggal vagy Honda tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chippelés eredménye, menete
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő PPro remap megvalósítása. A tökéletes beállítás van, hogy két lépcsőben kerül finomításra a Honda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése.
A Honda tuning, chippelés eredménye ezen a 2.2 i-DTEC motoron: +13% (+20 lóerő) teljesítményemelkedés, a forgatónyomaték +11% (+40 Nm) javulásával . A Hondát 170 Ps és 392 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük Attila pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel autóknál nem ajánlott sport légszűrő betétet használni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150 LE mérési diagram
FONTOS! Ritka, hogy két Honda teljesen egyforma és ugyan ügyfeleink kérései általánosságban egyezést mutatnak mégis elég nagy a differencia köztük. Emiatt minden egyes referenciánk teljesítménymérése változatos, kizárólag az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Úgy teljes a kép, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, más erősebbre, valaki óvatosabbra számít. Egyeseknek fontos a javuló fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mit mutat.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai módszereink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Hondát diagoztunk, motoroptimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és ezekről elég sokszor már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Honda #CR-V #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
Honda 2.2 i-DTEC más teljesítményosztály mérések
csoport 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
csoport 2.2 i-DTEC egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!