Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) referencia
Honda CR-V chiptuning 2.2 i-DTEC 150 Ps 2011 Prémium Pro beállítás
Honda CR-V motoroptimalizálás ezen a 160000 km-t futott 10 éves 150 LE-s 2.2 i-DTEC gépen, amely Pánd mellől jött hozzánk csiptuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetekben a motoroptimalizálás haszna jól érezhető, de a váltó tehetetlensége néha elvesz az élményből.
- Honda CR-V szakcikkeink
- További Honda CR-V méréseink
- Honda CR-V 2.2 i-DTEC tuning autóink, sztorik
- Honda CR-V fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Honda CR-V adatai
Gyártmány: Honda
Típus: CR-V
Kivitel: 2007 – 2012
Motor: 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE)
Katalógus teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17CP16
Motorkód: N22B-378
Alvázszám: SHSRE685
Év: 2011
Üzemanyag: Dízel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét érkezett: Pánd
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Honda tuning érdekel? Kezdj itt:
Honda tuning
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán
A Rigotech által javasolt durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 415 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely hirdet hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda CR-V tuning a Rigotech műhelyében
Nem tudjuk mérni ezt a Hondát sajnos az autómataválltó miatt. A nyomaték limitereket 400-ra állítva még biztonságos keretek közt végeztük a hangolást.
Ügyfelünk chippelés okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték meggyőző javulása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva az elvárt üzembiztonságot.
Honda CR-V chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
A CR-V 150 PS motorja számottevő betervezett tartalékkal rendelkezik, ennek köszönhetően a tuning várható haszna bőséges. A motor kiváló eredménnyel chippelhető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.2 i-DTEC motoroptimalizálás előtt meg kell nézni milyen csippeshez mész, mert a hangolások megbízhatósága, haszna, költsége nagyon változatos!
A kocsid 150 lóerős motorjának és hajtásának tartalékai ellenére is azonnal túlhúzható egy benzinkúton feltöltött olcsó chiptuninggal vagy Honda tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata
Nálunk az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro csippelés kivitelezése. A tökéletes tuning néha elsőre megvan a Honda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A Prémium Pro Stage1 beállításunk eredménye ezen a 2.2 i-DTEC erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük RÓBERT bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket választott.
Turbódízel motoroknál felesleges sport betétszűrőt alkalmazni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.
A Rigotech-nél a megbecsült kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai módszereink , ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Hondát teszteltünk, javítottunk, chiptuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és velük kapcsolatban több alkalommal már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Honda #CR-V #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
Honda 2.2 i-DTEC más teljesítményosztály mérések
csoport 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
csoport 2.2 i-DTEC egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!