Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) referencia
Honda CR-V chiptuning 2.2 i-DTEC 150 Ps 2011 Prémium Pro hangolás
Honda CR-V chip tuning a 180000 kilométert futott 11 éves 150 lóerős 2.2 i-DTEC vezérgépen, amely Szentmártonkáta közeléből érkezett hozzánk csippelés érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chip tuning eredménye könnyen mérhető.
Természetes, hogy a tuning előtt és után teljesítménymérést is csináltunk, szóval a nyomaték és pedálreakció javulásán felül kiértékelhető a megjelenített teljesítménymérés. Megérkezésekor a gyári ígérethez viszonyítva teljesítményben 1% (-2 Ps) elmaradást, nyomatékban 3% (-12Nm) elmaradást regisztráltunk az aktuális 11 éves Hondán. Tehát, 150 Ps 350 NM gyári specifikációhoz hasonlítva 148 LE-t és 338 Nm-t igazolt vissza a Prémium Pro chippelésünk előtt.
- Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150 LE mérési eredmények
- Honda CR-V szakcikkeink
- További Honda CR-V méréseink
- Honda CR-V 2.2 i-DTEC tuning autóink, sztorik
- Honda CR-V fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Honda CR-V adatai
Gyártmány: Honda
Típus: CR-V
Kivitel: 2007 – 2012
Motor: 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE)
Teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17CP16
Motorkód: N22B
Alvázszám: SHSRE6750B
Évjárat: 2011
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Ahonnan érkezett: Szentmártonkáta
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Honda tuning kell? Akkor kezdd itt:
Honda tuning
Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos emelés ezen a Hondán
Az általunk ajánlott, durvább igénybevételnél is biztonságos chip lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 415 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely reklámoz nagyobb adatokat, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te felelsz.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda CR-V Tuning a Rigotech műhelyében
Ahogyan minden CR-V-nél, úgy mai Hondánknál is a kuplung állapota szab határt a 2.2-es i-Dtec motornak. Jellemzően 200000km környékén már eléri azt a kopottságot, hogy minimális többlettől is megcsúszhat, szerencsénkre itt a szinte gyári állapotú tárcsa a 419Nm nyomatékot is zökkenőmentesen továbbította a kerekekhez. Ekkora nyomatékkal akár egy kis Sleepernek is elmehetne, tesztkörön a visszapillantóból számolgattam a megilletődött pillázgatásokat 🙂
Zsolti chiptuning miatt látogatott a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó vezethetőségén és nyomatékán. Elvárása egyúttal kedvezőbb fogyasztás , az erő drasztikus növelése mellett. Mégis garantálva az érkezővel azonos élettartamot.
Honda CR-V chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
A CR-V 150 PS motorja számottevő betervezett túlméretezéssel van megáldva, tehát a remap várható haszna jelentős. A motor tökéletes eredménnyel húzható, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.2 i-DTEC csiptuning alkalmával érdemes tájékozódni melyik chippeshez fordulsz, mivel a tuningboxok megbízhatósága, megtérülése, ára hihetetlenül eltérő!
Szeretett autód 150 lóerős motorjának és hajtásláncának tartalékai ellenére is brutálisan leamortizálható egy útszéli akciós csiptuninggal vagy Honda tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata
A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulajdonos kérésének megfelelő PPro csippelés kialakítása. A tökéletes beállítás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Honda futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll.
A Honda tuning, remap eredménye ezen a 2.2 i-DTEC motoron: +20% (+29 Ps) teljesítményemelkedés, a forgatónyomaték +24% (+81 Nm) fokozódásával együtt. A Hondát közös tesztkör után 177 lóerő és 419 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük Zsolti bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel motoroknál nem ajánlott sportlégszűrőt alkalmazni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150 LE mérési diagram
FONTOS! Ritka, hogy két Honda teljesen egyforma és bár az ügyfélkérések van, hogy egyezést mutatnak mégis elég nagy a differencia köztük. Így minden egyes projektünk teljesítménymérése eltér, csak az aktuális autóra és kérésre vonatkozik! Még add hozzá, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más fölé, megint valaki meg óvatosabbra számít. Egyeseknek fontos a javuló fogyasztás, másnak meg pont ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mire képes.
Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid maximális biztonságban tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, ütős garanciáink szavatolják. Elég sok ehhez hasonló Hondát vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, chiptuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk többször megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Honda #CR-V #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
Honda 2.2 i-DTEC más teljesítményosztály mérések
csoport 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
csoport 2.2 i-DTEC egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!