Chiptuning » Honda tuning » Honda CR-V tuning » 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) referencia
Honda CR-V chiptuning 2.2 i-DTEC 150 Ps 2012 Prémium Pro csiptuning
Honda CR-V chippelés a 350000 km-t futott 9 éves 150 LE-s 2.2 i-DTEC Hondán, amely tulajdonosa Dáka mellől jött Stage1 beállítás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chip tuning haszna könnyen mérhető.
Még jó, hogy a tuning folyamata alatt dyno teszteket is csináltunk, szóval a vezethetőség és pedálreakció javulása mellett látható, analizálható a megjelenített mérési eredmény. Érkezéskor a katalógushoz képest teljesítményben 9% (-13 Ps) elmaradást, forgatónyomatékban 7% (-26Nm) elmaradást rögzítettünk a mai 9 évet megért Hondán. Szóval, 150 LE 350 NM katalógushoz hasonlítva 137 lóerőt és 324 Nm-t hozott a felhúzásunk előtt.
- Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150 LE mérési eredmények
- Honda CR-V szakcikkeink
- További Honda CR-V méréseink
- Honda CR-V 2.2 i-DTEC tuning autóink, sztorik
- Honda CR-V fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Honda CR-V specifikáció
Gyártmány: Honda
Típus: CR-V
Kivitel: 2007 – 2012
Motor: 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE)
Teljesítmény: 150 LE
Forgatónyomaték: 350 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 350000 km
ECU: Bosch EDC17CP16
Motorkód: N22B
Alvázszám: SHSRE675
Gyártási év: 2012
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Dáka
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Honda tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/honda-tuning/
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán
Az általunk preferált, durvább igénybevételnél is időtálló tuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 170 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 415 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos hirdet magasabb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó mechanikai károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Honda CR-V Tuning Rigotech technikával
Az érkező nyomaték görbe igen hullámos, szerencsére van gond a DPF szűrővel is. Ennek ellenére megpróbáljuk a lehetetlent. Egy óvatos beállítással a görbe szépen kisimul, és igen szépen felébred ez a batár.
Az autó gazdája stage1 beállítás érdekében jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója robbanékonyságán és előzési képességén. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, az erő érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor megtartva a gyár által is szavatolt élettartamot.
Honda CR-V lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-cr-v/
Ilyen sok km futásnál többnyire az autók már nem tudják a gyári adatot, a tuning ígéretet is nehezebb vagy lehetetlen tartani a mechanikus adottságok miatt. Ilyen korú autónál már sokszor van futás is rendesen, és már gyári beállításon is kezdődnek az anomáliák, érdekes jelenségek, ezrét fokozottan figyelünk az állapotfelméréskor.
A CR-V 150 LE-s motorja és hajtáslánca bőséges betervezett tartalékkal bír, ezért a tuning várható haszna bőséges. A motor biztonságosan chippelhető, az elvárt futásteljesítmény sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek a 2.2 i-DTEC (110 kW / 150 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.2 i-DTEC motoroptimalizálás alkalmával meg kell nézni milyen céghez látogatsz, mert a remap-ok megbízhatósága, megtérülése, eltérő!
A géped 150 LE erőforrásának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is azonnal túlhúzható egy túlhúzott akciós chippel vagy akármilyen Honda tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro csippelés kialakítása. A tökéletes beállítás van, hogy elsőre megvan a Honda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a teljesítménymérés és műszeres kontroll.
A Honda tuning, Prémium Pro chiptuning eredménye ezen a 2.2 i-DTEC erőforráson: +16% (+22 Ps) teljesítmény javulás, a forgatónyomaték +14% (+45 Nm) fokozódásával együtt. A Hondát végül közös tesztkör után 159 lóerő és 369 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük Tibor pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.
Turbódízel esetében nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.
Honda CR-V 2.2 i-DTEC 150 LE dyno teszt
Nincs két egyforma Honda és habár ügyfeleink kérései valamikor közel állanak egymáshoz mégis elég nagy a differencia köztük. Emiatt minden egyes munkánk teljesítménymérése változatos, egyedül az aktuális autóra és kérésre vonatkozik! Hozzá jön, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más durvábbra, megint más meg gyengébbre akarja. Valakinek központi kérdés a csökkenő fogyasztás, másnak nem. Kérj ajánlatot, gyere és teszteld le, hogy a Te autód mit tud.
Műhelyünkben a féltett autód teljes biztonságban van. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai technikáink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink garantálják. Sok hasonló Hondát diagoztunk, chip tuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk több alkalommal láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Honda #CR-V #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Honda 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
Honda 2.2 i-DTEC más teljesítményosztály mérések
csoport 2.2 i-DTEC 150 LE mérések
csoport 2.2 i-DTEC egyéb mérések
Kapcsolódó Honda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!