/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 3 tuning » 1.6i 16v (77 kW / 105 LE) referencia

Mazda 3 chiptuning 1.6 benzin 105 lóerő 2009 Prémium Pro hangolás


Mazda 3 tuning ezen a 180000 km-t futott 14 éves 105 lóerős 1.6 benzin vezérgépen, amely tulajdonosa Pusztaszabolcs közeléből érkezett chiptuning ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a remap eredménye jól tesztelhető, mérhető.


mazda 3 tuning 1-6-benzin 105

Mazda 3 részletek

Gyártmány: Mazda
Típus: 3
Kivitel: 2003 – 2009
Motor: 1.6i 16v (77 kW / 105 LE)
Katalógus teljesítmény: 105 LE
Forgatónyomaték: 145 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
ECU: Denso Z601, Denso ZJ77
Motorkód: Z6
Alvázszám: JMZBL14Z20
Gyártási év: 2009
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Ahonnan jött: Pusztaszabolcs

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Mazda tuning

Tuning katalógusunkban ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Mazdán

Az általunk javasolt durvább igénybevételnél is időtálló chiptuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos feltüntet magasabb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te felelsz.

Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.

Mazda 3 tuning Rigotech technikával

Szívóbenzines autóknál főleg érzékenyebb gázreakciót és némi dinamikát tudunk elérni, ugyanis a lökettérfogat meghatározza a beszívott levegő mennyiségét, melyet teljes terhelésen nem lehet szoftveresen növelni. Ügyfelünk hosszabb távokat megy a Mazdával így jelen esetben a dinamika helyett inkább fogyasztáscsökkentés volt a cél, ami szívóbenzinesek esetében reális elképzelés. A hosszútávú tapasztalatokról várjuk ügyfelünk visszajelzését.
Az autó gazdája chippelés miatt érkezett hozzánk, hogy javítsunk az autó a vezetési élményen és előzési képességén. Kérése ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése, az erő drasztikus javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor szem előtt tartva a gyárival azonos üzembiztonságot.

Mazda 3 chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-3/
A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
3 105 PS erőforrása a szívó üzem miatt csekély mechanikai tartalékkal bír, tehát a motoroptimalizálás várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor azért érezhető eredménnyel chippelhető, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.


1.6 benzin remap alkalmával érdemes tájékozódni milyen chip tuningoshoz látogatsz, mert a remap-ok minősége, megtérülése, díja hihetetlenül eltérő!

A kocsid 105 LE erőforrásának valamint hajtásláncának adottságai ellenére is azonnal felrobbantható egy kezdetleges olcsó chip tuninggal vagy Mazda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, menete

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro remap kivitelezése. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha három verzió alatt lesz kiforrott a Mazda futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A Prémium Pro Stage1 beállításunk eredménye ezen 1.6 benzin erőforráson: agresszívebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának csökkenése is.

Nagyra értékeljük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin motoroknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport légszűrő betétet használni mivel szívó motornál van létjogosultsága.

A Rigotech-nél a féltett autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, ütős garanciáink garantálják. Számos ehhez hasonló Mazdát teszteltünk, mértünk, chip tuningoltunk és velük kapcsolatban több alkalommal már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Mazda #3 #tuning #benzin #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!