Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 3 tuning » 2.0 Skyactiv-G (88 kW / 120 LE) referencia
Mazda 3 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 120 Ps 2014 Prémium Pro beállítás
Mazda 3 csippelés a 160000 km-t futott 7 éves 120 lóerős 2.0 Skyactiv-G gépen, amely Szendehely térségéből ugrott át hozzánk remap ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a chip tuning eredménye könnyen mérhető.
- Mazda 3 szakcikkeink
- További Mazda 3 méréseink
- Mazda 3 2.0 Skyactiv-G tuning autóink, sztorik
- Mazda 3 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Mazda 3 további részletek
Gyártmány: Mazda
Típus: 3
Kivitel: 2013 – 2015
Motor: 2.0 Skyactiv-G (88 kW / 120 LE)
Katalógus teljesítmény: 120 LE
Forgatónyomaték: 210 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
ECU: Denso P5
Motorkód: PE205115
Alvázszám: JMZBM546
Évjárat: 2014
Üzemanyag: Benzin
Konfiguráció: Szívó-benzin-detuned?
Innét jött: Szendehely
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Mazda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/mazda-tuning/
Tuning katalógusunkban biztonságos növekmény ezen a Mazdán
A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is időtálló chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 150 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 210 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely feltüntet magasabb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai károkért Te tartod a hátad.
Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Mazda 3 tuning Rigotech technikával
Ez a Mazdácska elérhető egy erősebb, 163 lovas vezióban, elvileg nincs különbség a két motorverzió közt, ám a méréseink elég ellentmondásosak. Az érkező állapotban többet mérünk a katalógusadatoknál, és a beállítás nem hozza a várt lóerő növekményt. Ennek okai egyelőre ismeretlenek. A mazdások nem tudnak róla, hogy lenne mechanikai külömbség a két motor közt. De ez sem megerősítve, sem megcáfolva nincs.
Dávid csippelés okán jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Vágya emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték érezhető javulása mellett. Mégis biztosítva az eredetivel azonos megbízhatóságot.
Mazda 3 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-3/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
A 3 120 Cv-s motorja a szívó üzem miatt csekély mechanikai túlméretezéssel bír, emiatt a remap várható eredménye csúcsteljesítményben csekély. A motor azért érezhető eredménnyel húzható, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
A 2.0 Skyactiv-G optimalizálás alkalmával jól meg kell nézni melyik műhelyhez mész, mivel a beállítások megtérülése, díja eltérő!
A géped 120 LE motorjának és hajtásának adottságai ellenére is nagyon csúnyán kinyírható egy összetákolt olcsó remappal vagy akármilyen Mazda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chip tuning eredménye, menete
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő Prémium Pro remap megvalósítása. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Mazda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A Stage1 beállításunk eredménye ezen a 2.0 Skyactiv-G motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de elvárható az autó étvágyának érezhető javulása is.
Köszönjük Dávid bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Szívó-benzin-detuned? esetében érdemes (de nem kötelező) sport légszűrő betétet beszerezni mivel jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.
A Rigotech-nél a féltett kocsid maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink , ütős együttműködési lehetőségeink garantálják. Elég sok hasonló Mazdát vizsgáltunk, diagoztunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban elég sokszor közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.
#Mazda #3 #tuning #Skyactiv-G #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Mazda 2.0 Skyactiv-G más teljesítményosztály mérések
csoport 2.0 Skyactiv-G egyéb mérések
Kapcsolódó Mazda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!
2019-től kapható a Skyactiv G. 7éve még biztos,hogy nem volt.