/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 3 tuning » 2.0 Skyactiv-G (88 kW / 120 LE) referencia

Mazda 3 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 120 Ps 2014 Prémium Pro beállítás


Mazda 3 csippelés a 160000 km-t futott 7 éves 120 lóerős 2.0 Skyactiv-G gépen, amely Szendehely térségéből ugrott át hozzánk remap ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a chip tuning eredménye könnyen mérhető.


mazda-3-tuning-2-0-skyactiv-g-120

Mazda 3 további részletek

Gyártmány: Mazda
Típus: 3
Kivitel: 2013 – 2015
Motor: 2.0 Skyactiv-G (88 kW / 120 LE)
Katalógus teljesítmény: 120 LE
Forgatónyomaték: 210 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
ECU: Denso P5
Motorkód: PE205115
Alvázszám: JMZBM546
Évjárat: 2014
Üzemanyag: Benzin
Konfiguráció: Szívó-benzin-detuned?
Innét jött: Szendehely

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/mazda-tuning/

Tuning katalógusunkban biztonságos növekmény ezen a Mazdán

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is időtálló chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 150 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 210 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely feltüntet magasabb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai károkért Te tartod a hátad.

Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.

Mazda 3 tuning Rigotech technikával

Ez a Mazdácska elérhető egy erősebb, 163 lovas vezióban, elvileg nincs különbség a két motorverzió közt, ám a méréseink elég ellentmondásosak. Az érkező állapotban többet mérünk a katalógusadatoknál, és a beállítás nem hozza a várt lóerő növekményt. Ennek okai egyelőre ismeretlenek. A mazdások nem tudnak róla, hogy lenne mechanikai külömbség a két motor közt. De ez sem megerősítve, sem megcáfolva nincs.
Dávid csippelés okán jött a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Vágya emellett kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték érezhető javulása mellett. Mégis biztosítva az eredetivel azonos megbízhatóságot.

Mazda 3 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-3/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
A 3 120 Cv-s motorja a szívó üzem miatt csekély mechanikai túlméretezéssel bír, emiatt a remap várható eredménye csúcsteljesítményben csekély. A motor azért érezhető eredménnyel húzható, a megbízhatóság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


A 2.0 Skyactiv-G optimalizálás alkalmával jól meg kell nézni melyik műhelyhez mész, mivel a beállítások megtérülése, díja eltérő!

A géped 120 LE motorjának és hajtásának adottságai ellenére is nagyon csúnyán kinyírható egy összetákolt olcsó remappal vagy akármilyen Mazda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chip tuning eredménye, menete

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő Prémium Pro remap megvalósítása. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Mazda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén létfontosságú a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A Stage1 beállításunk eredménye ezen a 2.0 Skyactiv-G motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de elvárható az autó étvágyának érezhető javulása is.

Köszönjük Dávid bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.

Szívó-benzin-detuned? esetében érdemes (de nem kötelező) sport légszűrő betétet beszerezni mivel jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.

A Rigotech-nél a féltett kocsid maximális biztonságban a legjobb kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink , ütős együttműködési lehetőségeink garantálják. Elég sok hasonló Mazdát vizsgáltunk, diagoztunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban elég sokszor közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Mazda #3 #tuning #Skyactiv-G #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Mazda 2.0 Skyactiv-G más teljesítményosztály mérések

  • Mazda MX-5 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 160 lóerő 2017 Prémium Pro csippelés

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!