/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 3 tuning » 2.0 Skyactiv-G (88 kW / 120 LE) referencia

Mazda 3 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 120 lóerő 2016 Prémium Pro Stage1


Mazda 3 Stage1 beállítás ezen a 100000 km-t futott 6 éves 120 lóerős 2.0 Skyactiv-G szekéren, amely Gerjen mellől jött chippelés miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben az optimalizálás eredménye jól tesztelhető, mérhető.


mazda 3 tuning 2-0-skyactiv-g 120

Mazda 3 adatai

Gyártmány: Mazda
Típus: 3
Kivitel: 2016 – 2018
Motor: 2.0 Skyactiv-G (88 kW / 120 LE)
Teljesítmény: 120 LE
Forgatónyomaték: 210 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 100000 km
ECU: Denso Pxxx
Motorkód: PE4046
Alvázszám: 3MZBM62661
Gyártási év: 2016
Üzemanyag: Petrol
Motor konfiguráció: Szívó-benzin-detuned?
Innét érkezett: Gerjen

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/mazda-tuning/

Tuning katalógusunkban ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Mazdán

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is biztonságos motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 150 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 210 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég reklámoz magasabb adatokat, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő mechanikai károkért egyedül Te tartod a hátad.

Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.

Mazda 3 tuning Rigotech módra

Gyárilag szoftveresen fojtott motor, elvileg jó tartalékokkal teljesítményben, nyomatékban kevésbé. Ezeknél teljesítményben megcélozható a gyárilag erőseb kivitel értéke, ám ennél az autónál valamiért a bevált sémánk szerint készült módosítással nem tudtuk elérni, ugyanakkor dinamikában, vezethetőségben érezhető javulást értünk el.
A tulajdonos chip tuning érdekében látogatott hozzánk, hogy javítsunk az autó vezethetőségén és nyomatékán. Vágya ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a rugalmasság meggyőző javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Mégis szem előtt tartva az érkezővel azonos üzembiztonságot.

Mazda 3 chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-3/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
A 3 120 lóerős erőforrása szívóbenzineshez igazodva nem túl sok betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően a chippelés várható haszna a csúcsadatok javulásának tekintetében nem túl sok. A motor biztonságosan hangolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.
A 2.0 Skyactiv-G chiptuning előtt érdemes tájékozódni milyen céghez fordulsz, mivel a hangolások megbízhatósága, eredménye, díja hihetetlenül eltérő!

A kocsid 120 lovas erőforrásának valamint hajtásának tartalékai ellenére is gyorsan túlhúzható egy amatőr akciós csiptuninggal vagy bármilyen Mazda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, lépései

A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája szempontjainak megfelelő egyedi PPro csippelés megvalósítása. A tökéletes tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Mazda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a teljesítménymérés és műszeres kontroll. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A csippelésünk eredménye ezen a 2.0 Skyactiv-G motoron: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.

Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin-detuned? esetében a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport légszűrő betétet beszerezni mert szívó benzin tuning mellett, javítja a légcserét, ezzel az eredményt.

Műhelyünkben a féltett autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, ütős garanciáink szavatolják. Sok ehhez hasonló Mazdát teszteltünk, diagoztunk, írtunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban több alkalommal láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Mazda #3 #tuning #Skyactiv-G #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!


A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

X