Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 6 tuning » 2.0 Skyactiv-G (121 kW / 165 LE) referencia
Mazda 6 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 165 Ps 2016 Prémium Pro Stage1
Mazda 6 remap ezen a 124384 km-t futott 7 éves 165 lovas 2.0 Skyactiv-G szekéren, amely tulajdonosa Ecser közeléből érkezett hozzánk remap miatt Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós esetekben a chippelés eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Mazda 6 szakcikkeink
- További Mazda 6 méréseink
- Mazda 6 2.0 Skyactiv-G tuning autóink, sztorik
- Mazda 6 fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Mazda 6 további részletek
Gyártmány: Mazda
Típus: 6
Kivitel: 2013 ->
Motor: 2.0 Skyactiv-G (121 kW / 165 LE)
Katalógus teljesítmény: 165 LE
Katalógus nyomaték: 210 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 124384 km
ECU:
Motorkód: PE20
Alvázszám:
Év: 2016
Üzemanyag: Petrol
Kialakítás: Szívó-benzin
Innét jött: Ecser
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Mazda tuning kell? Akkor kezdd itt:
Mazda tuning
Tuning katalógusunkban ajánlott biztonságos emelés ezen a Mazdán
A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is időtálló motoroptimalizálás lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég reklámoz nagyobb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó alkatrész szintű károkért nem ő, hanem Te tartod a hátad.
Szívó benzin tuning oldalunkon fogyasztás kalkulátorunk mutatja, milen megtakarításra számíthatsz beállításunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Mazda 6 tuning a Rigotech műhelyében
A tulaj remap miatt jött Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a forgatónyomaték meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal biztosítva az érkezővel azonos megbízhatóságot.
Mazda 6 tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-6/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
6 165 LE-s motorja szívóbenzineshez mért minimális betervezett mechanikai túlméretezéssel bír, ennek köszönhetően a felhúzás várható haszna csúcsteljesítményben csekély. A motor azért érezhető eredménnyel húzható, az üzembiztonság sérülése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.
2.0 Skyactiv-G tuning alkalmával érdemes tájékozódni milyen chippeshez mész, mert a beállítások megbízhatósága, megtérülése, ára brutálisan változatos!
A kocsid 165 Ps motorjának valamint hajtásának adottságai ellenére is brutálisan leamortizálható egy benzinkúton feltöltött olcsó chip tuninggal vagy akármilyen Mazda tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csiptuning eredménye, folyamata
Nálunk a szokásos kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro remap kialakítása. A tökéletes motoroptimalizálás van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Mazda futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.
A Prémium Pro motoroptimalizálásunk eredménye ezen 2.0 Skyactiv-G motoron: közvetlenebb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket választott.
Szívó-benzin esetében kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sport betétszűrőt alkalmazni mivel szívó motornál van létjogosultsága.
Nálunk a féltett autód maximális biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai eljárásaink , biztonságot adó garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Mazdát teszteltünk, diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk több alkalommal közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.
#Mazda #6 #tuning #Skyactiv-G #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Mazda 2.0 Skyactiv-G más teljesítményosztály mérések
csoport 2.0 Skyactiv-G egyéb mérések
Kapcsolódó Mazda tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!