/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda CX-3 tuning » 2.0 Skyactiv-G (88 kW / 120 LE) referencia

Mazda CX-3 chiptuning 2.0 Skyactiv-G 120 lóerő 2016 Prémium Pro csippelés


Mazda CX-3 motoroptimalizálás a 49683 kilométert futott 7 éves 120 LE-s 2.0 Skyactiv-G-n, amely Siófok térségéből érkezett hozzánk Stage1 beállítás ügyben Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós kivitelnél a csiptuning haszna jól tesztelhető, mérhető.


mazda cx-3 tuning 2-0-skyactiv-g 120

Mazda CX-3 adatai

Gyártmány: Mazda
Típus: CX-3
Kivitel: 2018 ->
Motor: 2.0 Skyactiv-G (88 kW / 120 LE)
Katalógus teljesítmény: 120 LE
Katalógus nyomaték: 210 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 49683 km
ECU: Denso Gen4, Denso P5
Motorkód: PE
Alvázszám:
Gyártási év: 2016
Üzemanyag: Petrol
Kialakítás: Szívó-benzin
Innét jött: Siófok

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuning érdekel? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/mazda-tuning/

Chiptuning kalkulátor: biztonságos emelés ezen a Mazdán

Az általunk ajánlott strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 150 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 210 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok műhely hangoztat nagyobb értékeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért Te fogsz fizetni.

Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.

Mazda CX-3 tuning Rigotech módra

A tulajdonos remap miatt látogatott Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk autója menetdinamikáján és pedálreakcióján. Kérése emellett kedvezőbb fogyasztás , az erő érezhető javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor garantálva a gyárival azonos élettartamot.

Mazda CX-3 chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-cx-3/
A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
CX-3 120 LE-s motorja és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély betervezett túlméretezéssel rendelkezik, tehát a chiptuning várható eredménye is kevesebb. A motor azért érezhető eredménnyel chippelhető, a megbízhatóság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


2.0 Skyactiv-G chippelés alkalmával tájékozódni kell melyik műhelyhez látogatsz, mert a chiptuningok megbízhatósága, haszna, hihetetlenül változatos!

A kocsid 120 Ps erőforrásának és hajtásának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán leamortizálható egy összetákolt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chip tuninggal vagy akármilyen Mazda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csiptuning eredménye, menete

A Rigotech-nél az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro optimalizálás megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Mazda futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro felhúzásunk eredménye ezen 2.0 Skyactiv-G erőforráson: agresszívebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának csökkenése is.

Köszönjük Péter bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Szívó-benzin motoroknál kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sport légszűrő betétet használni mert szívó benzin tuning mellett, javítja a légcserét, ezzel az eredményt.

Nálunk kocsid maximális biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai eljárásaink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok hasonló Mazdát mértünk, chip tuningoltunk és ezekről több alkalommal már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Mazda #CX-3 #tuning #Skyactiv-G #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!