Chiptuning » Opel tuning » Opel Astra tuning » 1.7 DTi 16v (55 kW / 75 LE) referencia
Opel Astra chiptuning 1.7 DTi 75 lóerő 2002 Prémium Pro motoroptimalizálás
Opel Astra remap a 200000 km-t futott 20 éves 75 lovas 1.7 DTi Opelen, amely tulajdonosa Kaposfő térségéből ugrott át chip tuning kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a felhúzás hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető.
- Opel Astra szakcikkeink
- További Opel Astra méréseink
- Opel Astra 1.7 DTi tuning autóink, sztorik
- Opel Astra fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Opel Astra alapadatok
Gyártmány: Opel
Típus: Astra
Kivitel: (G) – 1998 – 2004
Motor: 1.7 DTi 16v (55 kW / 75 LE)
Teljesítmény: 75 LE
Katalógus nyomaték: 165 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 200000 km
Motorvezérlő: Delphi DTI17
Motorkód: Y17DT
Alvázszám: W0L0TGF352
Év: 2002
Üzemanyag: Diesel
Konfiguráció: Turbódízel
Innen érkezett: Kaposfő
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Opeled van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Opel tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/opel-tuning/
Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen az Opelen
A Rigotech által javasolt durvább igénybevételnél is strapabíró chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 90 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 210 NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely ajánl hegyesebb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai károkért csak Te tartod a hátad.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Opel Astra tuning Rigotech technikával
Az Opelt tulajdonosa 2. autónak vásárolta, ha arról van szó, egy zsák cementet mégsem tudna jó szívvel behajítani a családi Mercedes csomagtartójába. Éppen ezért a mérés sem volt szempont, a használhatósághoz szükséges teljesítmény viszont annál inkább.
Tamás csippelés miatt jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és előzési képességén. Kérése emellett fogyasztás csökkenés , a forgatónyomaték jól érezhető javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Egyúttal szem előtt tartva az eredeti megbízhatóságot.
Opel Astra tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/opel-astra/
200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. Ilyen korú autót gyakran már bontásra ítélnek, nem úgy a mai jó karban levő kivételes 20 éves darabot!
Az Astra 75 LE-s erőforrása jelentős betervezett tartalékkal rendelkezik, emiatt a chippelés várható haszna durva. A motor biztonságosan húzható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
Az 1.7 DTi remap előtt érdemes tájékozódni kihez mész, mivel a hangolások megbízhatósága, haszna, díja hihetetlenül változatos!
A géped 75 lóerős erőforrásának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is gyorsan leamortizálható egy benzinkúton feltöltött akciós chiptuninggal vagy Opel tuningbox telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Tamás kérésének megfelelő egyedi PPro csiptuning kivitelezése. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra az Opel egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A Stage1 beállításunk eredménye ezen az 1.7 DTi motoron: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának csökkenése is.
Nagyra értékeljük Tamás bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott.
Turbódízel motoroknál nem szükséges sportlégszűrőt használni mert a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Műhelyünkben a szeretett autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a fékpados mérések, diagnosztikai módszereink , ütős együttműködési lehetőségeink garantálják. Sok ehhez hasonló Opelt diagoztunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Opel #Astra #tuning #DTi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Opel 1.7 DTi 75 LE mérések
Opel 1.7 DTi más teljesítményosztály mérések
Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 1.7 DTi 75 LE mérések
Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 1.7 DTi egyéb mérések
Kapcsolódó Opel tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!