/**/

Chiptuning » Opel tuning » Opel Insignia tuning » 2.0 CDTi (96 kW / 130 LE) referencia

Opel Insignia chiptuning 2.0 CDTi 130 lóerő 2012 Prémium Pro csiptuning


Opel Insignia chippelés a 120000 km-t futott 12 éves 130 lóerős 2.0 CDTi vezérgépen, ami Dör közeléből jött Stage1 beállítás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt kivitelnél a felhúzás hatása könnyen mérhető.

Alap, hogy a tuning alatt teljesítménymérést is csináltunk, ezért az erő, a nyomaték és fogyasztás javulása mellett látható, kiértékelhető a megjelenített eredmény. Kezdéskor a katalógushoz viszonyítva teljesítményben 2% (3 Ps) többletet, nyomatékban 13% (40Nm) többletet rögzítettünk az aktuális 12 éves Opelen. Így, az autó a 130 LE 300 NM katalógushoz viszonyítva 133 LE-t és 340 Nm-t tudott felmutatni a tuningunk megkezdésekor.





Opel Insignia alapadatok

Gyártmány: Opel
Típus: Insignia
Kivitel: 2008 – 2013
Motor: 2.0 CDTi (96 kW / 130 LE)
Teljesítmény: 130 LE
Forgatónyomaték: 300 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 120000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C59, Bosch EDC17_C19
Motorkód: A20DTH
Alvázszám:
Gyártási év: 2012
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Ahonnan jött: Dör

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Opeled van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Opel tuning kell? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/opel-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen az Opelen

A Rigotech által ajánlott, durvább igénybevételnél is biztonságos motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 155 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 360 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég reklámoz magasabb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te felelsz.


Opel Insignia Tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája stage1 beállítás miatt érkezett a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne az autó robbanékonyságán és előzési képességén. Vágya ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis garantálva az elvárt élettartamot.

Opel Insignia tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/opel-insignia/

A 100-200e km közti sávban is sok a kiváló referenciánk, azonban a tökéletes eredményért sokszor jobban meg kell dolgozni mint egy új, vagy keveset futott autónál. 12 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Insignia 130 LE-s erőforrása és hajtáslánca jelentős mechanikai túlméretezéssel bír, emiatt a felhúzás várható haszna durva. A motor jól érezhetően erősíthető, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal kizárt. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.
2.0 CDTi chippelés alkalmával érdemes tájékozódni milyen céghez fordulsz, mivel a szolgáltatások megbízhatósága, haszna, díja nagyon változatos!

A géped 130 lovas erőforrásának és hajtásának adottságai ellenére is brutálisan leamortizálható egy útszéli olcsó remappal vagy akármilyen Opel tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chippelés eredménye, menete

Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi PPro remap kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha két lépcsőben kerül finomításra az Opel futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések esetén létfontosságú a mérőpad használata és folyamatos diagnosztikai kontroll.

Az Opel tuning, chippelés eredménye ezen 2.0 CDTi motoron: +26% (+34 LE) teljesítménytöbblet, a forgatónyomaték +21% (+70 Nm) javulásával együtt. Az autót végül 167 lóerő és 410 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport betétszűrőt alkalmazni mivel további javulást nem fog hozni.

Opel Insignia 2.0 CDTi 130 LE eredménye mérőpadon

Ritka, hogy két Opel teljesen egyforma és habár az ügyfélkérések valamikor közel állanak egymáshoz ennek ellenére elég nagy a differencia köztük. Szóval minden egyes projektünk kimenete változatos, egyedül a jelen esetet szemlélteti! Hozzá jön, hogy valaki ránk bízza a célkitűzést, más fölé, valaki alá kéri. Valakinek elsődleges a javuló fogyasztás, másnak ellenkezőleg. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te géped mit mutat.

opel insignia tuning teljesitmenymeres dyno chart

Nálunk a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai technikáink mellett, ütős garanciáink biztosítják. Számos hasonló Opelt javítottunk, chiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről többször közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Opel #Insignia #tuning #CDTi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 2.0 CDTi 130 LE mérések


Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 2.0 CDTi egyéb mérések

  • Chevrolet Captiva chiptuning 2.0 CDI 127 LE 2007 Prémium Pro beállítás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!