/**/

Chiptuning » Opel tuning » Opel Insignia tuning » 2.0 CDTi (96 kW / 130 LE) referencia

Opel Insignia chiptuning 2.0 CDTi 130 lóerő 2015 Prémium Pro hangolás


Opel Insignia remap ezen a 60000 kilométert futott 7 éves 130 lovas 2.0 CDTi-n, amely Mezőfalva mellől érkezett hozzánk chippelés érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a tuning eredménye jól tesztelhető, mérhető.


opel insignia tuning 2-0-cdti 130

Opel Insignia specifikáció

Gyártmány: Opel
Típus: Insignia
Kivitel: 2013 – 2015
Motor: 2.0 CDTi (96 kW / 130 LE)
Katalógus teljesítmény: 130 LE
Forgatónyomaték: 300 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 60000 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C19
Motorkód: a20d
Alvázszám:
Év: 2015
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innét érkezett: Mezőfalva

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Opeled van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Opel tuning kell? Akkor kezdd itt:
Opel tuning

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) emelés ezen az Opelen

A Rigotech által ajánlott durvább igénybevételnél is időtálló motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 155 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 360 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos ajánl magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért Te fogsz fizetni.


Opel Insignia tuning Rigotech technikával

Az ügyfél külön kérésére 3000 Rpm fölé nem forgattuk, ezért a fékpados mérést sem erőltettük. Megjegyzésként érdemes megemlíteni, hogy a mai modern dízelautókat a hosszú távú üzembiztos működés érdekében érdemes teljes fordulatszám tartományban leforgatni, természetesen üzemmeleg állapotban. Ezzel elősegítjük a rendszer tisztulását, illetve az egyes mechanikus szabályzó elemek letapadását (pl. turbó szabályzó geometria), megszorulását előzhetjük meg.
Csaba motoroptimalizálás miatt jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték drasztikus javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis biztosítva az elvárt alacsony szervizköltségeket.

Opel Insignia kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/opel-insignia/

Szeretünk ilyen kiváló állapotú keveset futott autón dolgozni. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
Az Insignia 130 PS erőforrása számottevő betervezett túlméretezéssel van megáldva, a felhúzás várható haszna bőséges. A motor tökéletes eredménnyel chiptuningolható, a megbízhatóság kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben a 2.0 CDTi (96 kW / 130 LE) motor kellemesen húzható.
A 2.0 CDTi remap alkalmával érdemes tájékozódni milyen csippeshez mész, mivel a tuningboxok megbízhatósága, haszna, ára igen változatos!

A géped 130 LE motorjának és váltójának megbízhatósága ellenére is gyorsan túlhúzható egy összecsapott akciós chippel vagy bármilyen Opel tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech stage1 beállítás eredménye, folyamata

A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulaj szempontjainak megfelelő egyedi Prémium Pro chippelés megvalósítása. A tökéletes motoroptimalizálás néha három verzió alatt lesz kiforrott az Opel állapotának és speciális kérések lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most Ügyfelünk kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro chip tuningunk eredménye ezen a 2.0 CDTi motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de mérhető az autó fogyasztásának csökkenése is.

Köszönjük Csaba pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel esetében nem ajánlott sport betétszűrőt betenni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.

A Rigotech-nél autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, ütős garanciáink biztosítják. Számos hasonló Opelt diagoztunk, motoroptimalizáltunk és róluk többször feltettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Opel #Insignia #tuning #CDTi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 2.0 CDTi 130 LE mérések


Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 2.0 CDTi egyéb mérések

  • Chevrolet Captiva chiptuning 2.0 CDI 127 LE 2007 Prémium Pro beállítás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!