/**/

Chiptuning » Opel tuning » Opel Insignia tuning » 2.0 CDTi (96 kW / 130 LE) referencia

Opel Insignia chiptuning 2.0 CDTi 130 Ps 2010 Prémium Pro hangolás


Opel Insignia csippelés a 213994 kilométert futott 13 éves 130 lóerős 2.0 CDTi Opelen, amely Nagykozár mellől ugrott át remap kedvéért Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltóval szerelt esetekben a felhúzás haszna jól tesztelhető, mérhető.


opel insignia tuning 2-0-cdti 130

Opel Insignia specifikáció

Gyártmány: Opel
Típus: Insignia
Kivitel: 2008 – 2013
Motor: 2.0 CDTi (96 kW / 130 LE)
Teljesítmény: 130 LE
Katalógus nyomaték: 300 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 213994 km
Motorvezérlő: Bosch EDC17C59, Bosch EDC17_C19
Motorkód: A20DTJ
Alvázszám:
Év: 2010
Üzemanyag: Diesel
Motor konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Nagykozár

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Opeled van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Opel tuning kell? Kezdj itt:
Opel beállításaink kezdőlapja

Chiptuning kalkulátor: (nem széthajtós) növekmény ezen az Opelen

A Rigotech által javasolt durvább igénybevételnél is biztonságos chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 155 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 360 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos feltüntet hegyesebb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő alkatrész szintű meghibásodásokért Te fogsz fizetni.


Opel Insignia tuning Rigotech technikával

Az autó gazdája csiptuning okán jött a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés , a forgatónyomaték érezhető javítása mellett. Mégis garantálva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.

Opel Insignia chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/opel-insignia/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
Insignia 130 PS erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett tartalékkal van megáldva, tehát a felhúzás várható hozadéka nagy. A motor tökéletes eredménnyel húzható, az elvárt futásteljesítmény csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek 2.0 CDTi (96 kW / 130 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


2.0 CDTi tuning megrendelésekor tájékozódni kell milyen chippeshez fordulsz, mert a chiptuningok megbízhatósága, megtérülése, díja igen változatos!

A kocsid 130 lovas motorjának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy amatőr akciós tuninggal vagy akármilyen Opel tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, menete

A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő egyedi Rigotech PPro csiptuning kialakítása. A tökéletes tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli az Opel futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette munkánkat.

A Prémium Pro csippelésünk eredménye ezen 2.0 CDTi erőforráson: agresszívebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján mérhető az autó étvágyának érezhető mérséklődése is.

Köszönjük ügyfekünk bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál nem ajánlott sportlégszűrőt betenni mert az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

Műhelyünkben a megbecsült autód teljes biztonságban tudhatod. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai technikáink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink szavatolják. Elég sok hasonló Opelt vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, tuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször megmutattuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Opel #Insignia #tuning #CDTi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 2.0 CDTi 130 LE mérések


Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 2.0 CDTi egyéb mérések

  • Chevrolet Captiva chiptuning 2.0 CDI 127 LE 2007 Prémium Pro beállítás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!