/**/

Chiptuning » Opel tuning » Opel Insignia tuning » 2.0 CDTi (118 kW / 160 LE) referencia

Opel Insignia chiptuning 2.0 CDTi 160 Ps 2011 Prémium Pro hangolás


Opel Insignia csippelés ezen a 240000 km-t futott 12 éves 160 LE-s 2.0 CDTi gépen, amely Mohács közeléből jött hozzánk csiptuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós kivitelnél a csiptuning eredménye nem mindig mérhető (pontosan) a váltó kialakítása miatt.


opel insignia tuning 2-0-cdti 160

Opel Insignia adatai

Gyártmány: Opel
Típus: Insignia
Kivitel: 2008 – 2013
Motor: 2.0 CDTi (118 kW / 160 LE)
Teljesítmény: 160 LE
Katalógus nyomaték: 350 Nm
Váltó: Automata
Futásteljesítmény: 240000 km
ECU: Bosch EDC17_C19
Motorkód: A20DTh
Alvázszám: W0LGT8EM0B
Évjárat: 2011
Üzemanyag: Diesel
Kialakítás: Turbódízel
Innen jött: Mohács

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Opeled van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Opel tuning kell? Akkor kezdd itt:
https://rigotech.hu/opel-tuning/

Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen az Opelen

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is strapabíró chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 180 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 410 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos reklámoz nagyobb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó alkatrész szintű meghibásodásokért nem ő, hanem Te felelsz.


Opel Insignia tuning Rigotech módra

Ügyfelünk magas fogyasztásra és nem optimális váltásokra panaszkodott az automata Insigniánál, így egy fogyasztáskímélő, mégis érezhető beállítást készítettünk az autóhoz.
Az autó gazdája tuning miatt jött a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása emellett fogyasztás csökkenés elérése, az erő meggyőző javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor megtartva a gyár által is szavatolt megbízhatóságot.

Opel Insignia chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/opel-insignia/
Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. 12 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Insignia 160 lovas motorja számottevő betervezett tartalékkal bír, tehát az optimalizálás várható haszna durva. A motor kiváló eredménnyel chiptuningolható, az üzembiztonság sérülése technológiánkkal nem merül fel. Ezek a turbódízelek jó hatékonysággal húzhatók, biztonságosan.


2.0 CDTi csiptuning alkalmával jól meg kell nézni melyik műhelyhez mész, mivel a szolgáltatások minősége, haszna, költsége hihetetlenül változatos!

A géped 160 lovas motorjának és hajtásláncának megbízhatósága ellenére is brutálisan tönkre tehető egy túlhúzott olcsó beállítással vagy akármilyen Opel tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech remap eredménye, lépései

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte a tulajdonos elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro remap kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli az Opel egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Leginkább ritka / új szoftververzióknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A motoroptimalizálásunk eredménye ezen 2.0 CDTi erőforráson: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás érezhető javulása is.

Köszönjük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Turbódízel motoroknál oktalan sport betétszűrőt használni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

Műhelyünkben a nagy becsben tartott kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Opelt teszteltünk, diagnosztizáltunk, chiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Opel #Insignia #tuning #CDTi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 2.0 CDTi egyéb mérések

  • Chevrolet Captiva chiptuning 2.0 CDI 127 LE 2007 Prémium Pro beállítás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!