/**/

Chiptuning » Renault tuning » Renault Clio tuning » 1.4 16v (72 kW / 98 LE) referencia

Renault Clio chiptuning 1.4 i 98 LE 2007 Prémium Pro csippelés


Renault Clio csiptuning a 100000 kilométert futott 14 éves 98 lóerős 1.4 i Renault-n, ami Pásztó térségéből jött csiptuning miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a remap haszna jól tesztelhető, mérhető.


renault-clio-tuning-1-4-i-98

Renault Clio részletek

Gyártmány: Renault
Típus: Clio
Kivitel: 2 – 2001 – 2005
Motor: 1.4 16v (72 kW / 98 LE)
Katalógus teljesítmény: 98 LE
Forgatónyomaték: 127 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 100000 km
Motorvezérlő: Sagem 3000, Siemens/Continental SIRIUS 32, Siemens/Continental SIRIUS 34
Motorkód: K4J710
Alvázszám: VF1BB1LE
Év: 2007
Üzemanyag: Benzin
Kialakítás: Szívó-benzin
Innen érkezett: Pásztó

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Renault-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Renault tuning érdekel? Kezdj itt:
Renault tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Renault-n

A Rigotech által preferált durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég feltüntet magasabb növekményeket, amelyeket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Renault Clio tuning Rigotech módra

Az autó egy típusváltás közepén lévő Clio Campus, amiben egy új, Siemens EMS vezérlő van, de még a régi Sirius ECU szoftverével. Ez okozott egy kis keveredést, de megoldottuk, és 100-as benzinre egy jól érezhető beállítást készítettünk. Amivel a tesztkörön tudta klímával azt amit elötte klíma nélkül. Már ez nagy segítség volt egy előzéskor. Ügyfelünknek ez a hatodik autója amit elhozott hozzánk.
Ferenc chippelés okán érkezett a műhelyünkbe, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és előzési képességén. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés , az erő meggyőző javulása mellett. Egyúttal garantálva az érkezővel azonos élettartamot.

Renault Clio kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/renault-clio/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Clio 98 PS motorja szívóbenzineshez igazodva nem túl sok mechanikai túlméretezéssel bír, a chiptuning várható haszna is kevesebb. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel chiptuningolható, az élettartam sérülése technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoron a csúcsnyomaték ritkán nő jelentősen, de beállításunkkal már kisebb fordulatszámon felépül, ettől az autó vezethetősége, az élmény sokat javul, ahogy a ritkább váltások, és kisebb fordulatú üzem miatt a fogyasztás is csökkenni szokott.


Az 1.4 i optimalizálás előtt érdemes tájékozódni tuning műhelyhez látogatsz, mivel a tuningok minősége, megtérülése, ára változatos!

A kocsid 98 lóerős erőforrásának és hajtásláncának adottságai ellenére is azonnal leamortizálható egy hibás olcsó chip tuninggal vagy Renault tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech chip tuning eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Ferenc elvárásainak megfelelő egyedi Rigotech PPro stage1 beállítás kialakítása. A tökéletes tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Renault futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A chip tuningunk eredménye ezen az 1.4 i motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható a fogyasztás érezhető mérséklődése is.

Nagyra értékeljük Ferenc bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin motoroknál kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sport betétszűrőt betenni mivel szívó benzinesnél további javulást hozhat.

Műhelyünkben a féltett kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a mérőpados tesztek, diagnosztikai módszereink mellett, megnyugtató együttműködési lehetőségeink szavatolják. Számos hasonló Renault-t vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és róluk több alkalommal láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Renault #Clio #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Kapcsolódó Renault tuning Rigotech szakcikkek

  • Renault 1.5 DCI chiptuning, motoroptimalizálás

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!


    A 20-as, 70-es és siófoki számunk MEGSZÜNT. 30/227 12 27 a műhely száma. Jelenleg költözés miatt zárva vagyunk, tervezett nyitás szeptember 1.

    X