Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) referencia

Skoda Octavia 2.0 TDI 150 Ps 2016 Prémium Pro beállítás


Skoda Octavia chippelés ezen a 144703 kilométert futott 5 éves 150 LE-s 2.0 TDI szekéren, ami Budapest közeléből jött motoroptimalizálás érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. DSG váltós esetekben a chippelés eredménye nagyon érezhető, mert a váltó nem csúsztat és kicsi az átviteli vesztesége. Nálunk lehetőség van a DSG váltó programozására is, de Stage1 tuning esetén ez ritkán indokolt, a váltó eredeti beállításon is bőven lekezeli a nyomatéktöbbletet.


skoda-octavia-tuning-2-0-tdi-150

Skoda Octavia adatai

Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2013 – 2016
Motor: 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE)
Teljesítmény: 150 LE
Katalógus nyomaték: 320 Nm
Váltó: DSG
Futásteljesítmény: 144703 km
ECU: Bosch EDC17C64
Motorkód: CRMB
Alvázszám:
Gyártási év: 2016
Üzemanyag: Dízel
Konfiguráció: Turbódízel
Innét jött: Budapest

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuning kell? Kezdj itt:
Skoda beállításaink kezdőlapja

Chiptuning táblázat: biztonságos emelés ezen a Skodán

Az általunk javasolt durvább igénybevételnél is biztonságos tuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: 175 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 380 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningcég reklámoz hegyesebb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.


Skoda Octavia tuning a Rigotechnél

A tulajdonos chip tuning érdekében jött a Rigotech-hez, mivel javítani szeretne autója dinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, a nyomaték jól érezhető javítása mellett. Egyúttal biztosítva a gyári megbízhatóságot.

Skoda Octavia chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat.
Az Octavia 150 PS erőforrása számottevő betervezett tartalékkal van megáldva, emiatt a chip tuning várható haszna nagy. A motor jól érezhetően csiptuningolható, a megbízhatóság csökkenése nélkül (Rigotech technológiát használva). Esetünkben a 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) motor kellemesen húzható.


A 2.0 TDI chiptuning alkalmával meg kell nézni melyik chippeshez látogatsz, mivel a beállítások megbízhatósága, eredménye, költsége hihetetlenül eltérő!

A géped 150 lóerős motorjának valamint váltójának adottságai ellenére is kegyetlenül túlhúzható egy kezdetleges akciós csiptuninggal vagy akármilyen Skoda tuning box beszerelésével. “Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, lépései

Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő egyedi PPro optimalizálás kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy elsőre megvan a Skoda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Most a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A Prémium Pro chippelésünk eredménye ezen a 2.0 TDI erőforráson: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának javulása is.

Köszönjük András pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott.

Turbódízel esetében nem kell sport betétszűrőt használni mert a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja.

A Rigotech-nél a megbecsült autód teljes biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, ütős garanciáink szavatolják. Sok hasonló Skodát vizsgáltunk, javítottunk, chip tuningoltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk többször megmutattuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


A VAG csoport 2.0 TDI tuning gyújtőoldalunk ITT.

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TDI CR (110 kW / 150 LE) referencia

1 Skoda Octavia tuning 2.0 TDI 150 LE néhány referenciánk

  • Skoda Octavia tuning 2.0 TDI 150 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Skoda 2.0 TDI motor pár teljesítménymérésünk

1.3 Néhány azonos motor: VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI teljesítménymérése

  • VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI 150 LE méréseink feltöltése folyamatban...
  • VAG (VW-Audi-Seat-Skoda) csoport 2.0 TDI méréseink feltöltése folyamatban...

1.5 Kapcsolódó Skoda tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Skoda 2.0 TDI 150 LE tuning referenciák

  • Skoda 2.0 TDI 150 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Skoda 2.0 TDI chiptuning referenciák

  • Skoda 2.0 TDI chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Skoda Octavia chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Skoda tuning


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!