Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 TFSI 200 LE teljesítménymérés adatok

Skoda Octavia 2.0 TFSI 200 LE 2006 Rigotech Prémium Pro csiptuning és teljesítménymérés



Alapadatok

Gyártmány: Skoda
Típus / kivitel: Octavia
Motor: 2.0 TFSI
Katalógus teljesítmény: 200 LE
Forgatónyomaték: hide-compare-block1 Nm
Gyártási év: 2006
Üzemanyag: Benzin
Motorkonfiguráció: Turbó-benzin
Mérés módja: Úton, valós körülmények közt
Mérőszoftver: Insoric

Skoda tuning lapunkról eléred az összes típust. Ezekből választva az adott típusoldalon külön-külön látod releváns méréseinket, referenciáinkat.




Skoda Octavia 2.0 TFSI 200 LE mérési jegyzőkönyv

FONTOS! Nincs két egyforma Skoda és habár ügyfeleink kérései van, hogy közel állanak egymáshoz mégis elég nagy a szórás köztük. Ezért minden egyes munkánk kimenete eltér, kizárólag a jelen esetet szemlélteti! Hozzá jön, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más durvábbra, megint valaki óvatosabbra számít. Egyeseknek fontos a javuló fogyasztás, másnak nem. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te autód mit tud.

Érkezéskor a gyári ígérethez képest erőben -% (- Ps) többletet mértünk az aktuális Skodán. Tehát, 200 LE hide-compare-block1 NM katalógusadathoz hasonlítva Diagramról leolvasható lovat és Diagramról leolvasható NM-t hozott a remapunk megkezdésekor.

 

A mérés adatai

Mért érkező teljesítmény: Diagramról leolvasható LE
Mért érkező forgatónyomaték: Diagramról leolvasható NM
Mért Rigotech PPro chippelés teljesítmény: 236 LE (+18% +36LE)
Mért Rigotech PPro forgatónyomaték: 358 NM (+-% +-Nm)
Az érkező teljesítmény- és forgatónyomaték értékek az Insoric mérési módszer sajátossága miatt nincsenek számszerűsítve az adatlapon, viszont a diagramról lenézhetők. Itt a teljesítményjavulást a katalógusadathoz viszonyítva adjuk meg.




skoda-Octavia-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart

Mi a véleményed? Neked is ilyened van? Van bármi kérdésed ezzel kapcsolatban?

Írd meg most legalul hozzászólásban, látni fogom és válaszolok.


#Skoda #Octavia #tuning #TFSI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #csiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés #dyno #chart #dynochart


Néhány további Skoda Octavia tuning mérésünk, referenciáink, szakcikkünk


Ha Skoda Octavia tuningban gondolkozol, mielőtt belevágsz, nagyon érdemes, akár 'életmentő' megismerni a folyamatokat, lehetőségeket, reális értékeket. Minket is megismersz és látod, hogy nem bízzuk a véletlenre, nem a tiéd lesz az első ilyen autó a padunkon. Jó tanulást, ha kérdésed van, írd meg a cikk alján és válaszolok. Azonnal ajánlatot is kérhetsz, IDE kattintva, kb. 2 perc. A chiptuning ára mellett megküldöm a várható javulás eredményét és több apróságot, hogy mire kell figyelned.

Az adatlapok, cikkek feltöltése folyamatban van a listákat még szerkesztjük, érdemes később is visszanézni.


1 Skoda Octavia tuning 2.0 TFSI 200 LE mérések

  • Skoda Octavia tuning 2.0 TFSI 200 LE-s referenciáink még feltöltés alatt...

1.2 Skoda 2.0 TFSI motor pár teljesítménymérésünk

1.5 Kapcsolódó Skoda tuning Rigotech szakcikkek

2 Még néhány Skoda 2.0 TFSI 200 LE tuning referenciák

  • Skoda 2.0 TFSI 200 LE-s tuning referenciáink még feltöltés alatt...

3 Skoda 2.0 TFSI chiptuning referenciák

  • Skoda 2.0 TFSI chiptuning referenciáink még feltöltés alatt...

4 Skoda Octavia chiptuning referenciák

5 Még több Rigotech Skoda tuning

Hasznos tuning tippek

Sportlégszűrő

Turbóbenzin, turbódízel, kompresszor-benzin motoroknál nem ajánlott sportlégszűrőt alkalmazni mivel a motorkonfiguráció miatt, az eredményt nem javítja. A szívó benzines tuningnak jó kiegészítője , ezért a sportlégszűrő használata kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!)


Alufelni

Az alufelni népszerű optikai tuning kiegészíő. Sokan nem számolnak vele, hogy milyen hatással lesz a gép dinamikájára. Egy felkapott cikkünk az alufelni témájában: https://rigotech.hu/alufelni/.




Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc