/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 1.9 TDI (85 kW / 115 LE) referencia

Skoda Octavia chiptuning 1.9 TDI 115 lóerő 2002 Prémium Pro csippelés


Skoda Octavia optimalizálás a 280000 km-t futott 19 éves 115 lóerős 1.9 TDI gépen, amely Bőszénfa közeléből érkezett optimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a csiptuning hatása azonnal és nagyon markánsan érezhető. Természetes, hogy a tuning elkészítése közben teljesítménymérést is csináltunk, így a menetdinamika és pedálreakció javulásán felül bemutatható, kiértékelhető a számszerűsített mérés. Kezdéskor a gyári specifikációhoz képest erőben 6% (-7 Ps) elmaradást, nyomatékban 26% (-82Nm) elmaradást mértünk ezen az aktuális 19 évet megért Skodán. Tehát, az autó a 115 LE 310 NM gyári ígérethez viszonyítva 108 lovat és 228 Nm-t mutatott a Prémium Pro felhúzásunk előtt.


skoda-octavia-tuning-1-9-tdi-115

Skoda Octavia alapadatok

Gyártmány: Skoda Típus: Octavia Kivitel: 1997 – 2004 Motor: 1.9 TDI (85 kW / 115 LE) Katalógus teljesítmény: 115 LE Forgatónyomaték: 310 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 280000 km Motorvezérlő: Bosch EDC15VM+ Motorkód: R4 ASV Alvázszám: TMBGP21U Év: 2002 Üzemanyag: Dízel Kialakítás: Turbódízel Innét érkezett: Bőszénfa Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

skoda-octavia-tuning-chiptuning-1-9-tdi-115 Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Skoda tuning kell? Akkor kezdd itt: https://rigotech.hu/skoda-tuning/

Chiptuning kalkulátor: biztonságos növekmény ezen a Skodán

Az általunk javasolt, még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chip lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 135 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 360 NM Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningcég kiír magasabb adatokat, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő mechanikai károkért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.

Skoda Octavia Tuning Rigotech módra

Az autó gazdája motoroptimalizálás okán jött hozzánk, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és nyomatékán. Elvárása egyúttal fogyasztás csökkenés elérése, a nyomaték érezhető javítása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az eredetivel azonos üzembiztonságot.
Skoda Octavia lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/ Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. Ez egy öreg autó, viszont jobb esetben a kor nem kizáró ok, ha chiptuninggal szeretnénk javítani a menettulajdonságait, fogyasztását. Az Octavia 115 Cv-s erőforrása számottevő betervezett tartalékkal rendelkezik, emiatt a remap várható hozadéka számottevő. A motor jól érezhetően húzható, a megbízhatóság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Esetünkben az 1.9 TDI (85 kW / 115 LE) motor kellemesen húzható.
Az 1.9 TDI chippelés megrendelésekor tájékozódni kell milyen céghez fordulsz, mert a hangolások megbízhatósága, haszna, költsége brutálisan változatos! A kocsid 115 LE erőforrásának és hajtásának megbízhatósága ellenére is azonnal tönkre tehető egy benzinkúton feltöltött akciós tuninggal vagy akármilyen Skoda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csiptuning eredménye, lépései

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő Prémium Pro remap kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Skoda állapotának és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. A Skoda tuning, chippelés eredménye ezen az 1.9 TDI erőforráson: +19% (+20 Ps) teljesítmény javulás, a forgatónyomaték +35% (+80 Nm) javulásával . Az autót végül közös tesztkör után 128 Ps és 308 NM csúcsadatokkal adtuk át. Köszönjük Róbert pozitív hozzáállását és hogy a számtalan hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Turbódízel motoroknál nem ajánlott sport légszűrő betétet betenni mivel további javulást nem fog hozni.

Skoda Octavia 1.9 TDI 115 LE dyno teszt

FONTOS! Nincs két egyforma Skoda és habár a tulajdonosok elvárásai van, hogy közel állanak egymáshoz ennek ellenére jelentős az eltérés köztük. Így minden egyes referenciánk mérési eredménye eltérő, egyedül az adott autó képességeit, tulajdonosa kérését tükrözi! Úgy teljes a kép, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, valaki erősebbre, megint valaki gyengébbre akarja. Valakinek központi kérdés a csökkenő fogyasztás, másnak nem. Kérj ajánlatot és gyere és nézd meg, hogy a Te géped mennyire hozza az elvárásodat.
skoda-octavia-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
Műhelyünkben a féltett kocsid teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai módszereink , egyedülálló garanciáink szavatolják. Sok hasonló Skodát vizsgáltunk, diagnosztizáltunk, optimalizáltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről gyakran láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Skoda #Octavia #tuning #TDI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!