Chiptuning » Suzuki tuning » Suzuki Kizashi tuning » 2.4i (131 kW / 178 LE) referencia
Suzuki Kizashi 2.4 i 178 Ps 2014 Prémium Pro Stage1
Suzuki Kizashi tuning ezen a 61658 km-t futott 7 éves 178 lóerős 2.4 i szekéren, amely Vác közeléből érkezett hozzánk remap érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. CVT váltóval szerelt esetekben a remap eredménye dinamikában, fogyasztásban szokott hasznos lenni.
- Suzuki Kizashi szakcikkeink
- További Suzuki Kizashi méréseink
- Suzuki Kizashi 2.4 i tuning autóink, sztorik
- Suzuki Kizashi fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Suzuki Kizashi specifikáció
Gyártmány: Suzuki Típus: Kizashi Kivitel: 2010 -> Motor: 2.4i (131 kW / 178 LE) Katalógus teljesítmény: 178 LE Forgatónyomaték: 230 Nm Váltó: CVT Futásteljesítmény: 61658 km Motorvezérlő: Denso 057L1 Motorkód: Alvázszám: Gyártási év: 2014 Üzemanyag: Benzin Motor konfiguráció: Szívó-benzin Innét jött: Vác Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Suzukid van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Suzuki tuning kell? Kezdj itt: Suzuki tuning
Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) emelés ezen a Suzukin
Az általunk preferált még agresszívebb használat esetén is üzembiztos chip paraméterei: Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hirdet nagyobb értékeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket az agresszívabb használatból eredő alkatrész szintű károkért egyedül Te tartod a hátad. Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Suzuki Kizashi tuning a Rigotech műhelyében
A tulaj motoroptimalizálás érdekében érkezett Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, mivel javítani szeretne az autó a vezetési élményen és nyomatékán. Vágya egyúttal kedvezőbb fogyasztás elérése volt, a nyomaték meggyőző javulása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárt alacsony szervizköltségeket.
Suzuki Kizashi chiptuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/suzuki-kizashi/ Szeretünk ilyen kiváló állapotú keveset futott autón dolgozni. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat. A Kizashi 178 LE-s motorja és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély betervezett túlméretezéssel bír, így a felhúzás várható haszna csúcsteljesítményben nem túl sok. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben chippelhető, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
A 2.4 i chippelés alkalmával jól meg kell nézni milyen csippeshez fordulsz, mivel a beállítások minősége, haszna, ára brutálisan változatos! A kocsid 178 LE motorjának valamint váltójának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán túlhúzható egy rosszul megírt olcsó remappal vagy akármilyen Suzuki tuning box használatával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech tuning eredménye, folyamata
Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Nándor elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro csiptuning kivitelezése. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Suzuki egyediségének és speciális kérések lekövetésével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor nélkülözhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot. A csippelésünk eredménye ezen a 2.4 i motoron: agresszívebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink szerint elvárható az autó étvágyának csökkenése is. Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját. Szívó-benzin motoroknál érdemes (de nem kötelező) sport betétszűrőt alkalmazni mert jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.
A Rigotech-nél a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, diagnosztikai eljárásaink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Számos hasonló Suzukit diagoztunk, chiptuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és velük kapcsolatban több alkalommal már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.
#Suzuki #Kizashi #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Kapcsolódó Suzuki tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!