Chiptuning » Toyota tuning » Toyota IQ tuning » 1.3 VVT-I (72 kW / 98 LE) referencia
Toyota IQ chiptuning 1.3 benzin 98 lóerő 2009 Prémium Pro hangolás
Toyota IQ remap a 160000 kilométert futott 14 éves 98 lovas 1.3 benzin gépen, ami Szekszárd közeléből érkezett hozzánk remap kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a remap eredménye jól tesztelhető, mérhető.
- Toyota IQ szakcikkeink
- További Toyota IQ méréseink
- Toyota IQ 1.3 benzin tuning autóink, sztorik
- Toyota IQ fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Toyota IQ specifikáció
Gyártmány: Toyota
Típus: IQ
Kivitel: 2009 ->
Motor: 1.3 VVT-I (72 kW / 98 LE)
Teljesítmény: 98 LE
Forgatónyomaték: 125 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Denso 275036-5280 (CAN)
Motorkód: 4ZZV
Alvázszám:
Év: 2009
Üzemanyag: Petrol
Konfiguráció: Szívó-benzin
Ahonnan jött: Szekszárd
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Toyota tuning kell? Kezdj itt:
https://rigotech.hu/toyota-tuning/
Chiptuning kalkulátor: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Toyotán
Az általunk javasolt durvább igénybevételnél is üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely kiír magasabb értékeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te fogsz fizetni.
Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Toyota IQ tuning Rigotech módra
A tulaj optimalizálás miatt jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és pedálreakcióján. Kérése egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, a forgatónyomaték érezhető javulása , az autó használhatóságának javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyárival azonos üzembiztonságot.
Toyota IQ chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-iq/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
IQ 98 lóerős motorja és hajtáslánca szívóbenzineshez mért minimális betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően a stage1 beállítás várható eredménye csúcsteljesítményben csekély. A motor azért érezhető eredménnyel chippelhető, az élettartam kockáztatása technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
1.3 benzin chiptuning alkalmával meg kell nézni milyen chip tuningoshoz mész, mivel a chiptuningok megbízhatósága, haszna, ára eltérő!
A géped 98 LE motorjának és hajtásának megbízhatósága ellenére is brutálisan tönkre tehető egy összetákolt olcsó chip tuninggal vagy akármilyen Toyota tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chippelés eredménye, folyamata
Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte József elvárásainak megfelelő PPro remap kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha két lépcsőben kerül finomításra a Toyota egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén elengedhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.
A remapunk eredménye ezen 1.3 benzin erőforráson: és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján várható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.
Nagyra értékeljük ügyfekünk bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.
Szívó-benzin motoroknál a hatást fokozandó érdemes (de nem feltétel) sport betétszűrőt betenni mert szívó benzinesnél további javulást hozhat.
A Rigotech-nél a féltett autód maximális biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink , megnyugtató garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Toyotát teszteltünk, diagoztunk, optimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Toyota #IQ #tuning #benzin #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Kapcsolódó Toyota tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!