Chiptuning » Toyota tuning » Toyota IQ tuning » 1.3 VVT-I (72 kW / 98 LE) referencia
Toyota IQ 1.3 VVT-I 98 lóerő 2010 Prémium Pro hangolás
Toyota IQ motoroptimalizálás ezen a 160000 km-t futott 11 éves 98 lóerős 1.3 VVT-I Toyotán, ami Mohács közeléből ugrott át hozzánk motoroptimalizálás érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chippelés haszna könnyen mérhető.
- Toyota IQ szakcikkeink
- További Toyota IQ méréseink
- Toyota IQ 1.3 VVT-I tuning autóink, sztorik
- Toyota IQ fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

Toyota IQ specifikáció
Gyártmány: Toyota Típus: IQ Kivitel: 2009 -> Motor: 1.3 VVT-I (72 kW / 98 LE) Teljesítmény: 98 LE Forgatónyomaték: 125 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 160000 km Motorvezérlő: Denso 275036-5280 (CAN) Motorkód: 1NR Alvázszám: JTNMH110 Év: 2010 Üzemanyag: Benzin Konfiguráció: Szívó-benzin Innét érkezett: Mohács Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen Toyotád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Toyota tuningra van szükséged? Kezdj itt: Toyota tuning
Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Toyotán
A Rigotech által ajánlott időtálló motoroptimalizálás adatai: Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos ajánl hegyesebb adatokat, amiket vagy nem tud betartani vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad. Szívó benzines tuning lapunkon gyors kalkulációt találsz a fogyasztás megtakarításról.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Toyota IQ tuning Rigotech technikával
A tulajdonos chiptuning okán látogatott hozzánk, mivel javítani szeretne az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Vágya egyúttal fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő jól érezhető fokozása mellett. Egyúttal garantálva az eredetivel azonos megbízhatóságot.
Toyota IQ lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/toyota-iq/ A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni. Az IQ 98 PS erőforrása és hajtáslánca szívóbenzineshez igazodva nem túl sok mechanikai tartalékkal bír, így a csippelés várható haszna is óvatosabb. A motor azért érezhető eredménnyel húzható, az élettartam sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
Az 1.3 VVT-I optimalizálás megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen céghez fordulsz, mivel a tuningboxok megbízhatósága, haszna, költsége brutálisan eltérő! A géped 98 lóerős erőforrásának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is kegyetlenül kinyírható egy rosszul megírt akciós chippel vagy bármilyen Toyota tuning box telepítésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech chip tuning eredménye, folyamata
Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro tuning kialakítása. Az elvárás szerinti motoroptimalizálás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Toyota egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén létfontosságú a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot. A csiptuningunk eredménye ezen az 1.3 VVT-I erőforráson: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de visszajelzéseink alapján elvárható az autó fogyasztásának érezhető mérséklődése is. Nagyra értékeljük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját. Szívó-benzin autóknál további javulás érdekében érdemes (de nem feltétlenül szükséges!) sport betétszűrőt betenni mert a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.
Műhelyünkben a féltett autód teljes biztonságban szakavatott kezekben van. Ezt a dyno tesztek, motordiagnosztikai módszereink mellett, ütős garanciáink biztosítják. Elég sok ehhez hasonló Toyotát teszteltünk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk többször publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.
#Toyota #IQ #tuning #VVT-I #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Toyota 1.3 VVT-I 98 LE mérések
Toyota 1.3 VVT-I más teljesítményosztály mérések
Toyota - Lexus csoport 1.3 VVT-I 98 LE mérések
Toyota - Lexus csoport 1.3 VVT-I egyéb mérések
Kapcsolódó Toyota tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!