/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Roomster tuning » 1.4i 16v (63 kW / 86 LE) referencia

Skoda Roomster chiptuning 1.4 i 86 Ps 2008 Prémium Pro csiptuning


Skoda Roomster optimalizálás ezen a 240000 kilométert futott 14 éves 86 LE-s 1.4 i-n, amely tulajdonosa Pécs mellől érkezett motoroptimalizálás kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a csippelés hatása könnyen mérhető.


skoda roomster tuning 1-4-i 86

Skoda Roomster adatai

Gyártmány: Skoda
Típus: Roomster
Kivitel: 2006 – 2010
Motor: 1.4i 16v (63 kW / 86 LE)
Teljesítmény: 86 LE
Forgatónyomaték: 132 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
Motorvezérlő: Marelli 7GVE, Marelli IAW4HV
Motorkód: BXW
Alvázszám: TMBMC25J78
Évjárat: 2008
Üzemanyag: Benzin
Kialakítás: Szívó-benzin
Innen jött: Pécs

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuning érdekel? Akkor kezdd itt:
Skoda tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen a Skodán

A Rigotech által preferált még agresszívebb használat esetén is időtálló chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok műhely ajánl hegyesebb adatokat, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai károkért Te tartod a hátad.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Skoda Roomster tuning a Rigotech műhelyében

A szívó benzines autót bár nem mértük, a beállításunk a fogyasztás csökkentést célozta.
Az autó gazdája chiptuning érdekében jött a Rigotech-hez, hogy javítsunk az autó menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése, az erő érezhető javulása mellett. Egyúttal garantálva az eredetivel azonos élettartamot.

Skoda Roomster tuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-roomster/

Ilyen sokat futott autónál duplán oda kell figyelni egyrészt üzembiztonsági szempontból, másfelől: a kért eredmény is az elhasználódás miatt valamikor több finomítás alatt hozható. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Roomster 86 lóerős erőforrása a szívó üzem miatt csekély mechanikai tartalékkal rendelkezik, tehát a csiptuning várható haszna csúcsteljesítményben csekély. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel húzható, az üzembiztonság kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


Az 1.4 i tuning előtt jól meg kell nézni milyen céghez mész, mert a chiptuningok haszna, díja hihetetlenül eltérő!

A géped 86 LE erőforrásának valamint hajtásláncának tartalékai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy túlhúzott akciós chip tuninggal vagy Skoda tuning box alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Attila elvárásainak megfelelő Rigotech PPro tuning kialakítása. Az elvárás szerinti tuning van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Skoda állapotának és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések felmerülésekor elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.

A Prémium Pro chiptuningunk eredménye ezen az 1.4 i erőforráson: és klasszabb dinamika de elvárható az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is.

Köszönjük a tulajdonos pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül minket tisztelt meg bizalmával.

Szívó-benzin esetében érdemes (de nem kötelező) sport légszűrő betétet használni mert jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.

A Rigotech-nél a nagy becsben tartott autód teljes biztonságban szakértő kezekben tudhatod. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok ehhez hasonló Skodát teszteltünk, diagoztunk, chip tuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és róluk elég sokszor már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Skoda #Roomster #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Skoda 1.4 i más teljesítményosztály mérések

  • Skoda Octavia 1.4 TSI 150 LE 2015 Rigotech Prémium Pro csiptuning és dyno

  • Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!