/**/

Chiptuning » Skoda tuning » Skoda Octavia tuning » 2.0 FSI (110 kW / 150 LE) referencia

Skoda Octavia chiptuning 2.0 FSI 150 Ps 2006 Prémium Pro motoroptimalizálás


Skoda Octavia motoroptimalizálás a 240000 km-t futott 16 éves 150 lóerős 2.0 FSI gépen, amely Kemecse térségéből érkezett remap érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetben a chippelés hatása könnyen mérhető.


skoda octavia tuning 2-0-fsi 150

Skoda Octavia adatai

Gyártmány: Skoda
Típus: Octavia
Kivitel: 2004 – 2012
Motor: 2.0 FSI (110 kW / 150 LE)
Teljesítmény: 150 LE
Katalógus nyomaték: 200 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
Motorvezérlő: Bosch MED9.5.10
Motorkód: BVY
Alvázszám: TMBCD61Z16
Gyártási év: 2006
Üzemanyag: Benzin
Motor konfiguráció: Szívó-benzin
Innét érkezett: Kemecse

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Skodád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Skoda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Skoda tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott biztonságos emelés ezen a Skodán

A Rigotech által preferált strapabíró chip adatai:
Prémium Pro teljesítmény: +0-8% LE
Prémium Pro forgatónyomaték: +0-8% NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez mindössze csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely hirdet magasabb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért egyedül Te felelsz.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Skoda Octavia tuning Rigotech módra

Ebbe a szívóbenzines motorba igyekszünk egy kis plusz nyomatékot varázsolni.
Az autó gazdája csiptuning érdekében jött Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és pedálreakcióján. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás , a forgatónyomaték drasztikus fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal garantálva az eredeti élettartamot.

Skoda Octavia chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/skoda-octavia/

Sok 200e km fölötti jó állapotú autóval találkozunk, ahol a tuning ígéretünk első nekifutásra szépen jön, bár általában nem ez a helyzet. 16 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Az Octavia 150 Cv-s motorja és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély betervezett mechanikai tartalékkal rendelkezik, így a felhúzás várható eredménye is kevesebb. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben chiptuningolható, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


A 2.0 FSI remap megrendelésekor érdemes tájékozódni milyen chippeshez látogatsz, mert a hangolások megbízhatósága, haszna, ára változatos!

A kocsid 150 lovas motorjának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is brutálisan leamortizálható egy összetákolt tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett beállítással vagy akármilyen Skoda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech optimalizálás eredménye, lépései

Műhelyünkben az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte János elvárásainak megfelelő Prémium Pro chiptuning kivitelezése. A tökéletes beállítás van, hogy akár négy verzió tesztelését is igényli a Skoda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg ritka / új szoftververzióknál vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a teljesítménymérés és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A Prémium Pro tuningunk eredménye ezen a 2.0 FSI motoron: élénkebb gyorsulás és klasszabb dinamika de visszajelzéseink szerint elvárható a fogyasztás csökkenése is.

Nagyra értékeljük János pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása.

Szívó-benzin esetében ajánlott (de nem feltétel!) sport betétszűrőt használni mert a szívó benzines tuningnak jó kiegészítője.

Műhelyünkben a megbecsült kocsid teljes biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a pados mérések, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, biztonságot adó garanciáink biztosítják. Számos hasonló Skodát teszteltünk, diagoztunk, chiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és velük kapcsolatban elég sokszor közzétettük eredményeinket, referenciáinkat.

#Skoda #Octavia #tuning #FSI #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!