/**/

Chiptuning » Opel tuning » Opel Astra tuning » 1.4i (66 kW / 90 LE) referencia

Opel Astra chiptuning 1.4 i 90 Ps 2009 Prémium Pro finomhangolás


Opel Astra tuning ezen a 160000 km-t futott 13 éves 90 lóerős 1.4 i vezérgépen, amely tulajdonosa Budapest közeléből jött hozzánk motoroptimalizálás kedvéért Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a chiptuning eredménye jól tesztelhető, mérhető.


opel astra tuning 1-4-i 90

Opel Astra alapadatok

Gyártmány: Opel
Típus: Astra
Kivitel: (H) – 2004 – 2009
Motor: 1.4i (66 kW / 90 LE)
Katalógus teljesítmény: 90 LE
Katalógus nyomaték: 125 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 160000 km
Motorvezérlő: Bosch ME7.6.2
Motorkód: Z14XEP
Alvázszám: W0L0AHL489
Év: 2009
Üzemanyag: Petrol
Kialakítás: Szívó-benzin
Innen érkezett: Budapest

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Opeled van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Opel tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Opel tuning

Tuning katalógusunkban biztonságos növekmény ezen az Opelen

A Rigotech által ajánlott még agresszívebb használat esetén is strapabíró tuning lehetőségei:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningcég kiír hegyesebb növekményeket, amiket vagy nem tud betartani vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai károkért Te fogsz fizetni.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Opel Astra tuning Rigotech technikával

A BOSCH vezérlővel, Z14XEP motorral szerelt Opel Astra ígéretes chiptuning alany, a szívómotor ellenére jól érezhető beállítás készíthető hozzá. A tuning előtt érdemes gyertyákat cserélni, tapasztalataink szerint ez rendszerint elmarad, a gyújtáskimaradáson túl a gyújtótrafó cseréjéhez is vezethet . A programozást követő 1-2 napban alapjárati ingadozás teljesen normális, pár újraindítás után áll be a megszokott értékre.
Az autó gazdája csippelés okán látogatott hozzánk, mivel javítani szeretne autója a vezetési élményen és nyomatékán. Vágya ezzel együtt fogyasztás csökkenés elérése volt, az erő érezhető növelése , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis megtartva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.

Opel Astra tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/opel-astra/

A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. 13 év futás környékén már nem lehet tökéletes állapotot várni, de legalább ezeket az autókat anno még jól összerakták.
Az Astra 90 LE-s motorja a szívó üzem miatt csekély betervezett tartalékkal bír, így a csippelés várható hozadéka is kevesebb. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben húzható, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal nem merül fel. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
Az 1.4 i tuning alkalmával meg kell nézni melyik műhelyhez mész, mivel a beállítások megbízhatósága, haszna, díja hihetetlenül eltérő!

A kocsid 90 LE motorjának valamint hajtásának adottságai ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy igénytelenül kivitelezett olcsó chiptuninggal vagy bármilyen Opel tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, lépései

A Rigotech-nél az általános előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az ügyfekünk elvárásainak megfelelő Prémium Pro remap megvalósítása. A tökéletes tuning néha két lépcsőben kerül finomításra az Opel egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Főleg fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén nélkülözhetetlen a mérőpad használata és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Jelen esetben Ügyfelünk kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A chippelésünk eredménye ezen az 1.4 i motoron: közvetlenebb pedálreakció és klasszabb dinamika de elvárható a fogyasztás érezhető javulása is.

Köszönjük Attila bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket választott.

Szívó-benzin esetében érdemes (de nem kötelező) sport légszűrő betétet használni mivel szívó benzinesnél további javulást hozhat.

Műhelyünkben a féltett kocsid maximális biztonságban tudhatod. Ezt a fékpados mérések, motordiagnosztikai módszereink , ütős együttműködési lehetőségeink garantálják. Elég sok hasonló Opelt vizsgáltunk, javítottunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről gyakran publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Opel #Astra #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 1.4 i egyéb mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!