/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 LE 2015 Prémium Pro Stage1


Honda Civic tuning ezen a 47848 km-t futott 8 éves 142 lóerős 1.8 TE gépen, amely Szombathely közeléből érkezett csippelés érdekében Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez. Kézi váltós esetekben a chippelés eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető.


honda civic tuning 1-8-te 142

Honda Civic adatai

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Katalógus teljesítmény: 142 LE
Katalógus nyomaték: 174 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 47848 km
Motorvezérlő: Bosch MED17.9.3
Motorkód: R18Z
Alvázszám:
Év: 2015
Üzemanyag: Petrol
Kialakítás: Szívó-benzin
Ahonnan jött: Szombathely

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuning kell? Kezdj itt:
Honda tuning

Chiptuning kalkulátor: ajánlott biztonságos emelés ezen a Hondán

Az általunk ajánlott még agresszívebb használat esetén is üzembiztos motoroptimalizálás adatai:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos ajánl magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból eredő esetleges mechanikai meghibásodásokért Te felelsz.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Honda Civic tuning Rigotech módra

A tulajdonos tuning okán jött Siófokra, a Rigotech Chiptuning kiemelt partneréhez, hogy javítsunk az autó robbanékonyságán és pedálreakcióján. Vágya ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , a rugalmasság drasztikus javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Egyúttal megtartva az eredeti üzembiztonságot.

Honda Civic tuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/
A 100e feletti futás tuning szempontból nem feltétlenül hátrány, ha jól szervizelt autóról van szó. Motordiagnosztika és teljesítménymérés segítenek a pontos állapotfelmérésben, hogy be tudjuk lőni a reális és biztonságos célt. Kiváló eredményt, tökéletes állapotú autón lehet hozni, az esélyt növeli amikor ilyen fiatal.
Civic 142 PS erőforrása és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély betervezett túlméretezéssel bír, tehát a csippelés várható hozadéka nyomatékcsúcsban minimális. A motor javuló fogyasztás mellett kisebb mértékben húzható, az üzembiztonság kockáztatása technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál a mechanikai adottságok miatt sosem a csúcsadatok növelése a cél, sokkal inkább: a pedálreakció javítása, dinamikusabb ,élénkebb motorműködés, lejjebb hozott forgatónyomaték elérése, sokszor fogyasztáscsökkentés.


1.8 TE tuning megrendelésekor érdemes tájékozódni kihez látogatsz, mivel a chiptuningok megtérülése, díja nagyon változatos!

A géped 142 LE erőforrásának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chip tuninggal vagy bármilyen Honda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech stage1 beállítás eredménye, folyamata

Műhelyünkben a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro chippelés megvalósítása. Az elvárás szerinti tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Honda futásteljesítményének és speciális kérések lekövetésével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor létfontosságú a dyno teszt és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem mértük a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A Prémium Pro remapunk eredménye ezen 1.8 TE motoron: sokkal jobb pedálreakció és klasszabb dinamika de elvárható az autó étvágyának érezhető mérséklődése is.

Nagyra értékeljük ügyfekünk pozitív hozzáállását és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Szívó-benzin autóknál kifejezetten ajánlott (de nem kötelező!) sportlégszűrőt alkalmazni mert jó kiegészítője PPro szívó benzin tuningunknak.

Műhelyünkben a féltett kocsid teljes biztonságban van. Ezt a pados mérések, diagnosztikai eljárásaink mellett, ütős együttműködési lehetőségeink szavatolják. Sok ehhez hasonló Hondát teszteltünk, diagoztunk, motoroptimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk többször már láthattad eredményeinket, referenciáinkat.

#Honda #Civic #tuning #TE #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Honda 1.8 TE 142 LE mérések

  • Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 lóerő 2007 Prémium Pro csippelés

  • Honda 1.8 TE más teljesítményosztály mérések


    csoport 1.8 TE 142 LE mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!