/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE) referencia

Honda Civic chiptuning 1.8 TE 142 Ps 2013 Prémium Pro hangolás


Honda Civic chip tuning ezen a 240000 km-t futott 11 éves 142 lovas 1.8 TE gépen, ami Seregélyes térségéből érkezett chippelés érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltóval szerelt esetekben a csiptuning eredménye könnyen mérhető.




Honda Civic adatai

Gyártmány: Honda
Típus: Civic
Kivitel: 2006 – 2016
Motor: 1.8 i-VTEC (104 kW / 142 LE)
Katalógus teljesítmény: 142 LE
Katalógus nyomaték: 174 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 240000 km
ECU: Bosch MED17.9.3
Motorkód: R18A1
Alvázszám: SHHFK2760C
Év: 2013
Üzemanyag: Petrol
Konfiguráció: Szívó-benzin
Innét érkezett: Seregélyes

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Honda tuningra van szükséged? Akkor kezdd itt:
Honda tuning

Chiptuning táblázat: (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán

Az általunk ajánlott durvább igénybevételnél is üzembiztos chiptuning adatai:
Prémium Pro teljesítmény: LE
Prémium Pro forgatónyomaték: NM
El lehet térni a chiptuning katalógus ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok tuningos hangoztat magasabb növekményeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.

Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.

Honda Civic tuning a Rigotech műhelyében

A tulaj tuning okán jött hozzánk, hogy javítsunk autója menetdinamikáján és előzési képességén. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás , a rugalmasság jól érezhető fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva a gyár által is szavatolt üzembiztonságot.

Honda Civic chiptuning kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/

200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. Sok ilyen tíz év körüli autót csinálunk, megvannak azok a pontok amelyekre ezeknél kiemelten kell figyelni.
Civic 142 LE-s erőforrása és hajtáslánca szívóbenzineshez igazodva nem túl sok mechanikai tartalékkal rendelkezik, tehát a tuning várható haszna csúcsteljesítményben csekély. A motor biztonságosan, de szerényebb eredménnyel chiptuningolható, az elvárt futásteljesítmény sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.


1.8 TE chippelés megrendelésekor érdemes tájékozódni melyik chippeshez mész, mivel a chiptuningok megbízhatósága, haszna, díja hihetetlenül változatos!

Az autód 142 lóerős motorjának valamint hajtásának megbízhatósága ellenére is gyorsan leamortizálható egy összecsapott tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett tuninggal vagy akármilyen Honda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech motoroptimalizálás eredménye, lépései

Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte András elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro chiptuning kialakítása. Az elvárás szerinti tuning néha akár négy verzió tesztelését is igényli a Honda futásteljesítményének és speciális kérések figyelembe vételével. Leginkább új autók esetén vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a dyno teszt és folyamatos diagnosztikai kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem mértük az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll segítette a folyamatot.

A Prémium Pro remapunk eredménye ezen 1.8 TE motoron: élénkebb gyorsulás és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de mérhető a fogyasztás mérséklődése is.

Nagyra értékeljük András bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül minket tisztelt meg bizalmával.

Szívó-benzin motoroknál érdemes (de nem kötelező) sportlégszűrőt használni mivel szívó benzinesnél további javulást hozhat.

Műhelyünkben a megbecsült autód maximális biztonságban van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Sok hasonló Hondát teszteltünk, diagoztunk, tuningoltunk az elmúlt több mint 22 évben és ezekről több alkalommal publikáltuk eredményeinket, referenciáinkat.

#Honda #Civic #tuning #TE #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Honda 1.8 TE 142 LE mérések

  • Honda Civic chiptuning 1.8 i-VTEC 142 lóerő 2007 Prémium Pro csippelés

  • Honda 1.8 TE más teljesítményosztály mérések


    csoport 1.8 TE 142 LE mérések


    Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



    Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

    Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

    Rigotech, jó autóból tökéletes!