/**/

Chiptuning » Honda tuning » Honda Civic tuning » 1.6 i-DTEC (88 kW / 120 LE) referencia

Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 Ps 2016 Prémium Pro motoroptimalizálás


Honda Civic motoroptimalizálás ezen a 140000 kilométert futott 5 éves 120 LE-s 1.6 i-DTEC gépen, amely Szécsény közeléből érkezett hozzánk optimalizálás miatt Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós kivitelnél a remap eredménye azonnal és nagyon markánsan érezhető. Alap, hogy a tuning folyamata alatt teljesítménymérést is csináltunk, ezért az erő, a nyomaték és fogyasztás javulása mellett bemutatható, analizálható a rögzített mérési eredmény. A folyamat elején a gyári ígérethez képest teljesítményben 2% (-2 lóerő) elmaradást, forgatónyomatékban 1% (4Nm) többletet mértünk a mai 5 évet megért Hondán. Tehát, 120 Ps 300 NM specifikációhoz viszonyítva 118 LE-t és 304 Nm-t igazolt a Prémium Pro optimalizálásunk előtt.


honda-civic-tuning-1-6-i-dtec-120

Honda Civic alapadatok

Gyártmány: Honda Típus: Civic Kivitel: 2013 – 2016 Motor: 1.6 i-DTEC (88 kW / 120 LE) Katalógus teljesítmény: 120 LE Forgatónyomaték: 300 Nm Váltó: Kézi Futásteljesítmény: 140000 km ECU: Bosch EDC17C58 Motorkód: N16A13 Alvázszám: SHHFK376 Év: 2016 Üzemanyag: Dízel Kialakítás: Turbódízel Ahonnan jött: Szécsény Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

honda-civic-tuning-chiptuning-1-6-i-dtec-120 Neked is pont ilyen Hondád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más Honda tuningra van szükséged? Kezdj itt: https://rigotech.hu/honda-tuning/

Tuning katalógusunkban (nem széthajtós) növekmény ezen a Hondán

A Rigotech által ajánlott, durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás lehetőségei: Prémium Pro teljesítmény: 140 LE Prémium Pro forgatónyomaték: 340 NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha nem akarsz mellémenni és Neked is a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely reklámoz hegyesebb értékeket, amiket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból származó mechanikai meghibásodásokért nem ő, hanem Te tartod a hátad.

Honda Civic Tuning Rigotech módra

Ügyfekünk csiptuning érdekében jött a Rigotech-hez, hogy javítsunk autója a vezetési élményen és pedálreakcióján. Elvárása ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás , az erő jól érezhető fokozása , a gázpedál reakció javítása mellett. Mégis garantálva a gyárival azonos üzembiztonságot.
Honda Civic tuning oldalunk: https://rigotech.hu/kivitel/honda-civic/ Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. Jó volt ezen a fiatal, szép állapotú autón dolgozni, köszönjük a bizalmat. A Civic 120 PS motorja és hajtáslánca számottevő mechanikai tartalékkal bír, ezért a csiptuning várható eredménye nagy. A motor biztonságosan chippelhető, az elvárt futásteljesítmény kockáztatása nélkül (Rigotech technológiát használva). Ezek az 1.6 i-DTEC (88 kW / 120 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
Az 1.6 i-DTEC csiptuning előtt meg kell nézni milyen chip tuningoshoz látogatsz, mivel a szolgáltatások minősége, haszna, költsége brutálisan eltérő! A kocsid 120 lovas motorjának és váltójának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán felrobbantható egy túlhúzott tudtodon kívül az eBay-ről fillérekért vett chippel vagy Honda tuningbox beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech tuning eredménye, folyamata

Nálunk az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, teljesítménymérés) követte a tulaj elvárásainak megfelelő Prémium Pro csippelés megvalósítása. A tökéletes tuning néha három verzió alatt lesz kiforrott a Honda egyediségének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg fiatal autóknál vagy különleges kérések esetén nélkülözhetetlen a teljesítménymérés és műszeres kontroll. A Honda tuning, csiptuning eredménye ezen az 1.6 i-DTEC erőforráson: +17% (+20 Ps) teljesítményemelkedés, a forgatónyomaték +12% (+36 Nm) javulásával együtt. Az autót közös tesztkör után 138 LE és 340 NM csúcsadatokkal adtuk át. Nagyra értékeljük Róbert bizalmát és hogy a sok hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját. Turbódízel autóknál nem szükséges sport légszűrő betétet betenni mert további javulást nem fog hozni.

Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 LE mérési diagram

Nem valószínű, hogy van két minden szempontból azonos Honda és habár az ügyfélkérések van, hogy hasonlók azért jelentős a differencia köztük. Ezért minden egyes munkánk dyno tesztje változatos, csak a jelen esetet szemlélteti! Úgy teljes a kép, hogy valaki az ajánlott értékeket kéri, más erősebbre, más gyengébbre akarja. Egyeseknek elsődleges a csökkenő fogyasztás, másnak nem. Ajánlatkérés után várunk, hogy kiderüljön, hogy a Te géped mennyire hozza az elvárásodat.
honda-civic-tuning-teljesitmenymeres-dyno-chart
A Rigotech-nél a szeretett kocsid teljes biztonságban a legjobb kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai eljárásaink mellett, egyedülálló garanciáink biztosítják. Sok ehhez hasonló Hondát teszteltünk, diagnosztizáltunk, csiptuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és ezekről többször már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Honda #Civic #tuning #i-DTEC #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés

Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


csoport 1.6 i-DTEC 120 LE mérések


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc


Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!