Chiptuning » Opel tuning » Opel Frontera tuning » 2.2 DTi (85 kW / 115 LE) referencia
Opel Frontera chiptuning 2.2 DTi 115 LE 2003 Prémium Pro csiptuning
Opel Frontera tuning ezen a 180000 km-t futott 18 éves 115 lóerős 2.2 DTi vezérgépen, ami Békéscsaba mellől jött hozzánk chip tuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a stage1 beállítás hatása jól tesztelhető, mérhető.
- Opel Frontera szakcikkeink
- További Opel Frontera méréseink
- Opel Frontera 2.2 DTi tuning autóink, sztorik
- Opel Frontera fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)
Opel Frontera specifikáció
Gyártmány: Opel
Típus: Frontera
Kivitel: Összes
Motor: 2.2 DTi (85 kW / 115 LE)
Teljesítmény: 115 LE
Katalógus nyomaték: 260 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 180000 km
ECU: Bosch EDC15M
Motorkód: Y22dht
Alvázszám: WOLO6BF6
Évjárat: 2003
Üzemanyag: Dízel
Kialakítás: Turbódízel
Innét jött: Békéscsaba
Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári
Neked is pont ilyen Opeled van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/
Más Opel tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Opel beállításaink kezdőlapja
Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) növekmény ezen az Opelen
A Rigotech által ajánlott üzembiztos chiptuning paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 140 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 325 NM
Elérhető erősebb / gyengébb beállítás is? Igen.
Ez csak cégünk ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb a hosszú élettartam. Sok műhely hangoztat magasabb növekményeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód az agresszívabb használatból származó esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért csak Te fogsz fizetni.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
Opel Frontera tuning Rigotech technikával
Ez a frontera elég patika állapotú, de a PSG16-os adagolóvezérlős rendszer, amit sok helyen nem vállalnak. Ennek megfelelően a szekszárdi műhelyben megoldható a finomhangolás, ha szerkezetileg rendben van az autó. Egyéb környezetvédelmi hibák gyakran előfordulhatnak ezen a rendszeren, amit nehéz megjavítani, vagy áthidalni. Opelesünk elégedett volt a kapott töblettel, mivel fontos volt számára a füstmentes hangolás.
Zoltán tuning okán érkezett Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába, mivel javítani szeretne az autó vezethetőségén és előzési képességén. Kérése ezzel együtt kedvezőbb fogyasztás elérése volt, az erő meggyőző javulása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor garantálva a gyárival azonos alacsony szervizköltségeket.
Opel Frontera chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/opel-frontera/
Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A Frontera 115 lóerős erőforrása jelentős betervezett mechanikai tartalékkal bír, ezért a felhúzás várható eredménye durva. A motor kiváló eredménnyel chiptuningolható, a megbízhatóság csökkenése technológiánkkal kizárt. Ezek a 2.2 DTi (85 kW / 115 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.
A 2.2 DTi chippelés alkalmával érdemes tájékozódni milyen csippeshez mész, mert a remap-ok megtérülése, ára nagyon eltérő!
Az autód 115 LE erőforrásának és váltójának adottságai ellenére is azonnal túlhúzható egy összetákolt olcsó chiptuninggal vagy akármilyen Opel tuningbox alkalmazásával. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech remap eredménye, lépései
Műhelyünkben az általános kezdőlépéseket (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte az autó gazdája elvárásainak megfelelő PPro optimalizálás kivitelezése. Az elvárás szerinti tuning van, hogy két lépcsőben kerül finomításra az Opel futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy különleges kérések felmerülésekor elengedhetetlen a mérőpad használata és műszeres kontroll. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot.
A Prémium Pro Stage1 beállításunk eredménye ezen a 2.2 DTi motoron: sokkal jobb pedálreakció és érezhetően dinamikusabb nyomatékkarakterisztika de mérhető az autó fogyasztásának mérséklődése is.
Köszönjük a tulajdonos bizalmát és hogy a számtalan hazai tuningcég közül pont ránk bízta féltett autóját.
Turbódízel autóknál oktalan sport betétszűrőt beszerezni mivel a feltöltésnek köszönhetően nem a szűrő ellenállása a szűk keresztmetszet.
Nálunk autód teljes biztonságban van. Ezt a pados mérések, diagnosztikai eljárásaink , biztonságot adó együttműködési lehetőségeink biztosítják. Elég sok hasonló Opelt teszteltünk, diagnosztizáltunk, motoroptimalizáltunk az 1998 óta eltelt időben és róluk gyakran bemutattuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#Opel #Frontera #tuning #DTi #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
Opel 2.2 DTi 115 LE mérések
Opel 2.2 DTi más teljesítményosztály mérések
Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 2.2 DTi 115 LE mérések
Opel - Chevrolet - Daewoo - Saab csoport 2.2 DTi egyéb mérések
Kapcsolódó Opel tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!