/**/

Chiptuning » Mazda tuning » Mazda 6 tuning » 2.0 CiTD (103 kW / 140 LE) referencia

Mazda 6 chiptuning 2.0 CiTD 140 lóerő 2008 Prémium Pro csippelés


Mazda 6 csiptuning ezen a 140000 kilométert futott 13 éves 140 LE-s 2.0 CiTD szekéren, amely SZEKSZÁRD közeléből ugrott át chippelés ügyben Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Kézi váltós esetekben a stage1 beállítás eredménye jól tesztelhető, mérhető.


mazda-6-tuning-2-0-citd-140

Mazda 6 specifikáció

Gyártmány: Mazda
Típus: 6
Kivitel: 2003 – 2008
Motor: 2.0 CiTD (103 kW / 140 LE)
Katalógus teljesítmény: 140 LE
Katalógus nyomaték: 330 Nm
Váltó: Kézi
Futásteljesítmény: 140000 km
ECU: Denso RF8G
Motorkód: 1021
Alvázszám: JMZGH14D
Év: 2008
Üzemanyag: Dízel
Kialakítás: Turbódízel
Innét érkezett: SZEKSZÁRD

Emisszió, környezetvédelmi rendszerek
EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári

Neked is pont ilyen Mazdád van? Kérj árajánlatot most! (2 perc)
https://rigotech.hu/chiptuning-info/

Más Mazda tuningra van szükséged? Kezdj itt:
Mazda tuning

Chiptuning táblázat: ajánlott (nem széthajtós) emelés ezen a Mazdán

A Rigotech által javasolt durvább igénybevételnél is strapabíró motoroptimalizálás paraméterei:
Prémium Pro teljesítmény: 165 LE
Prémium Pro forgatónyomaték: 390 NM
El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen.
Ez csak a Rigotech ajánlása, ha biztonsági játékos vagy és számodra a legfontosabb az üzembiztonság. Sok tuningos reklámoz nagyobb értékeket, amelyeket vagy mérés nem támaszt alá vagy ha mégis túlhúzza az autód a tempósabb használatból eredő esetleges alkatrész szintű meghibásodásokért csak Te tartod a hátad.


Mazda 6 tuning Rigotech módra

Ennek a mazdának a nyomatékgörbélye igen fura.Anyomatékcsúcs nagyon magasan, majdnem 3000-es fordulatnál van. Itt sajnos a telített DPF szűrő, -amire korábban volt is panasz-, miatt akipufogógázok nagyon magas hőmérséklettel visszatorlódnak a kipufogó szelepek felé, és az amúgy is nagy igénybevételnek kitett turbót sajnos tönkre is tehetik. Ennek ellenörzése az ügyfél feladata, nem végeztük el a beállítást.
Az autó gazdája optimalizálás érdekében látogatott a műhelyünkbe, mivel javítani szeretne autója menetdinamikáján és pedálreakcióján. Elvárása emellett kedvezőbb fogyasztás , a forgatónyomaték érezhető javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor megtartva a gyárival azonos élettartamot.

Mazda 6 kezdőlapunk: https://rigotech.hu/kivitel/mazda-6/

Tuning szempontból vállalható kategória a 100-200e km futás közti sáv, de már számolni lehet az autó valamilyen szintű amortizációjával, kopások és korom lerakódások miatti jellegzetességekkel. A magyar autópark átlagos életkorába esik az autó, ami nem számít már fiatalnak. Igaz, ebben az időben még Autókat gyártottak, szempont volt a tartósság nem úgy, mint manapság.
A 6 140 Cv-s erőforrása és hajtáslánca számottevő betervezett tartalékkal bír, ennek köszönhetően a tuning várható haszna jelentős. A motor tökéletes eredménnyel erősíthető, az élettartam kockáztatása technológiánkkal nem merül fel. Ezek a 2.0 CiTD (103 kW / 140 LE) motorok remekül tuningolhatók, van tartalékuk.


A 2.0 CiTD remap alkalmával tájékozódni kell melyik chippeshez mész, mert a hangolások minősége, eredménye, ára hihetetlenül változatos!

Szeretett autód 140 lóerős motorjának valamint váltójának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán túlhúzható egy benzinkúton feltöltött akciós chippel vagy akármilyen Mazda tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/

A Rigotech csippelés eredménye, folyamata

Nálunk a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Jenő kérésének megfelelő egyedi Prémium Pro csippelés kialakítása. Az elvárás szerinti beállítás van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a Mazda futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek lekövetésével. Leginkább fiatal autóknál vagy extrább kérések esetén elengedhetetlen a dyno teszt és az élő motoradatok monitorozása, kiértékelése. Most a tulajdonos kérésére nem padoztuk az autót, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta munkánkat.

A chiptuningunk eredménye ezen a 2.0 CiTD motoron: közvetlenebb pedálreakció és dinamikusabb gyorsulás de visszajelzéseink alapján elvárható az autó étvágyának csökkenése is.

Köszönjük Jenő pozitív hozzáállását és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül pont ránk bízta féltett autóját.

Turbódízel autóknál nem kell sport betétszűrőt használni mivel az eleve feltöltött motoron nem fog érdemben segíteni.

Műhelyünkben a megbecsült kocsid maximális biztonságban szakavatott kezekben tudhatod. Ezt a teljesítménymérések, diagnosztikai eljárásaink , megnyugtató garanciáink szavatolják. Elég sok hasonló Mazdát teszteltünk, diagoztunk, chippeltünk az elmúlt több mint 22 évben és róluk többször publikáltuk méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.

#Mazda #6 #tuning #CiTD #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés


Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni


Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc



Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?

Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.

Rigotech, jó autóból tökéletes!