Chiptuning » BMW tuning » BMW 328i tuning » 2.8i 193 LE referencia
BMW 328i chiptuning 2.8 i 193 Ps 2000 Prémium Pro beállítás
BMW 328i chippelés ezen a 200000 kilométert futott 21 éves 193 LE-s 2.8 i vezérgépen, amely Zomba közeléből ugrott át csiptuning érdekében Szekszárdra, a Rigotech Chiptuning központjába. Automata váltós esetekben a csiptuning eredménye jól érezhető, de a váltó vesztesége, karakterisztikája torzíthatja a képet.
- BMW 328i szakcikkeink
- További BMW 328i méréseink
- BMW 328i 2.8 i tuning autóink, sztorik
- BMW 328i fotók, életképek
- Kérdezek erről a modellről (csak 1 kattintás)

BMW 328i adatai
Gyártmány: BMW Típus: 328i Kivitel: E46 – 1998 – 2005 Motor: 2.8i 193 LE Teljesítmény: 193 LE Forgatónyomaték: 280 Nm Váltó: Automata Futásteljesítmény: 200000 km ECU: Siemens/Continental MS42 Motorkód: 286S2237 Alvázszám: WBABM510 Év: 2000 Üzemanyag: Benzin Konfiguráció: Szívó-benzin Innét jött: Zomba Emisszió, környezetvédelmi rendszerek EGR, DPF, GPF, Adblue, katalizátor: érintetlen, gyári Neked is pont ilyen BMW-d van? Kérj árajánlatot most! (2 perc) https://rigotech.hu/chiptuning-info/ Más BMW tuning érdekel? Akkor kezdd itt: BMW tuning
Tuning katalógusunkban biztonságos emelés ezen a BMW-n
A Rigotech által javasolt strapabíró motoroptimalizálás adatai: Prémium Pro teljesítmény: +2-8% LE Prémium Pro forgatónyomaték: +2-8% NM El lehet térni a chiptuning kalkulátor ajánlástól? Igen. Ez mindössze csak a Rigotech ajánlása, ha biztosra akarsz menni és számodra a legfontosabb az alacsony szervizköltség. Sok tuningos reklámoz magasabb értékeket, amiket vagy ő sem gondol komolyan vagy ha eléri a célértéket a tempósabb használatból származó esetleges mechanikai meghibásodásokért egyedül Te fogsz fizetni. Nézd meg fogyasztás kalkulátorunkban, hány forint megtakarításra számíthatsz szívó benzin tuningunkkal.
Nekünk több száz kattintásba telt mire megcsináltuk az autót. Neked csak 2 klikk, ha tetszik a cikk, megosztásod, segítséged előre is köszönöm, jó fej vagy!
BMW 328i tuning a Rigotechnél
A tulajdonos remap miatt jött hozzánk, mivel javítani szeretne autója dinamikáján és nyomatékán. Kérése egyúttal fogyasztás csökkenés elérése, a forgatónyomaték drasztikus javítása , a gázpedál reakció javítása mellett. Ugyanakkor biztosítva az elvárt élettartamot.
BMW 328i chiptuning lapunk: https://rigotech.hu/kivitel/bmw-3-as-sorozat/ 200e km feletti futásnál nem csak az autó hatékonysága, de sokszor a tuningé is csökken. Valamikor biztonságos kereteken belül nem tudjuk hozni az ígéretet, ilyenkor mechanikai átvizsgálás, korommentesítés, egyéb szerviz szükséges a tökéletes eredményhez. Ez egy öreg autó, viszont jobb esetben a kor nem kizáró ok, ha chiptuninggal szeretnénk javítani a menettulajdonságait, fogyasztását. A 328i 193 lovas motorja és hajtáslánca a szívó üzem miatt csekély betervezett túlméretezéssel bír, emiatt a csiptuning várható haszna nyomatékcsúcsban minimális. A motor azért érezhető eredménnyel chiptuningolható, a megbízhatóság sérülése technológiánkkal kizárt. Szívómotoroknál mindig jobb pedálreakció, dinamikusabb működés kis fordulaton, néha jobb fogyasztás a reális cél a mechanikai adottságok miatt. – sosem a csúcsadatok növelése. Ezek, csak kis mértékben javulnak, néha gyári értéken maradnak.
A 2.8 i optimalizálás alkalmával jól meg kell nézni milyen chip tuningoshoz mész, mert a hangolások megbízhatósága, haszna, díja igen változatos! A kocsid 193 lóerős motorjának valamint hajtásláncának megbízhatósága ellenére is nagyon csúnyán tönkre tehető egy összecsapott akciós remappal vagy BMW tuning box beszerelésével. „Ahol a szolgáltatás olcsó, a termék általában silány minőségű” Nézd meg chiptuning ár irányelveinket: https://rigotech.hu/arak/
A Rigotech csippelés eredménye, lépései
A Rigotech-nél a szokásos előkészületet (interjú, állapotfelmérés, tesztkör, motordiagnosztika, az érkező motorbeállítás mentése, vizsgálata, legtöbbször teljesítménymérés) követte Marcel elvárásainak megfelelő egyedi Prémium Pro csippelés megvalósítása. A tökéletes tuning van, hogy három verzió alatt lesz kiforrott a BMW futásteljesítményének és az aktuális szoftververzió jellegzetességeinek figyelembe vételével. Főleg új autók esetén vagy extrább kérések felmerülésekor létfontosságú a mérőpad használata és műszeres kontroll. Jelen esetben a tulaj kérésére nem padoztuk a gépet, helyette folyamatos diagnosztikai kontroll támogatta a folyamatot. A Prémium Pro felhúzásunk eredménye ezen a 2.8 i erőforráson: élénkebb gyorsulás és dinamikusabb gyorsulás de mérhető az autó fogyasztásának érezhető csökkenése is. Köszönjük ügyfekünk bizalmát és hogy a több mint 200 hazai tuningcég és „tuningcég” közül a Rigotech-re esett megtisztelő választása. Szívó-benzin esetében érdemes (de nem kötelező) sportlégszűrőt betenni mivel szívó benzin tuning mellett, javítja a légcserét, ezzel az eredményt.
A Rigotech-nél a megbecsült autód teljes biztonságban szakértő kezekben van. Ezt a mérőpados tesztek, motordiagnosztikai módszereink , ütős garanciáink garantálják. Elég sok hasonló BMW-t vizsgáltunk, diagoztunk, tuningoltunk a mögöttünk álló több mint két évtizedben és róluk több alkalommal már láthattad méréseinket, referenciáinkat, szakcikkeinket.
#BMW #328i #tuning #i #tuningbox #rigotech #ppro #chiptuning #motoroptimalizálás #teljesítménymérés
Néhány referenciánk amit érdemes még átfuni
BMW 2.8 i 193 LE mérések
BMW 2.8 i más teljesítményosztály mérések
Bmw - Mini csoport 2.8 i 193 LE mérések
Bmw - Mini csoport 2.8 i egyéb mérések
Kapcsolódó BMW tuning Rigotech szakcikkek
Rigotech Prémium Pro erős mégis biztonságos beállításainkat NE keverd össze egyéb chiptuningokkal, tuningbox ajánlatokkal! Ezeket kizárólag mi készítjük, és forgalmazzuk. Kérj ajánlatot az autódra MOST! - csak 2 perc
Jártál már nálunk, vagy kérdésed van pont erről az autóról?
Szólj hozzá a cikkhez most, itt alul! - látni fogom és válaszolok.Rigotech, jó autóból tökéletes!